Autor |
Zpráva |
TLukes
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
volnoběh fel 1.6
ahoj mám problém s volnoběhem. po vyčištění klapky při provozní teplotě kolísají otáčky mezi 800 až 900 ot. a nejde udělat základní nastavení. dráhy potenciometru jsem čistil diavou, ale nepomohlo. nevíte co s tím, mohlo se podělat nějaké čidlo?
|
7.7.09, 19:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zlikviduj adaptační hodnoty na nulu,zkontroluj si předstih a dej tomu chvilku na vzpamatování...
|
7.7.09, 21:21 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
jo může to dělat čidlo teploty vody...jinak jak říká patrik
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
8.7.09, 08:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nic, jezdi s tim, vono se to srovná...
edit: správně: smazat adaptační hodnoty
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.7.09, 14:17 |
|
|
TLukes
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
hodnoty jsem mazal pokaždé co jsem dělal zakl.nastavení. čidlem vody to asi nebude to podle vagu ukazuje dobře (cca 90° při spustění větráku). co mě ale zarazilo byly hodnoty klapky: úhel klapky okolo 21° (má být 1°- 7°) a regulace okolo 60°(má být 17 -30) - přitom je klapa skoro zavřená. proměřoval jsem kontaky podle díl.příručky a ty jsou v poho. klapka i dost bzučí. myslíte že je ko?
|
8.7.09, 18:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
diava
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.7.09, 19:38 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Re: volnoběh fel 1.6
TLukes píše: ahoj mám problém s volnoběhem. po vyčištění klapky při provozní teplotě kolísají otáčky mezi 800 až 900 ot. a nejde udělat základní nastavení. dráhy potenciometru jsem čistil diavou, ale nepomohlo. nevíte co s tím, mohlo se podělat nějaké čidlo?
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
8.7.09, 20:02 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Ja mám teplotu pri spustení ventilátora 97 °C
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
8.7.09, 20:38 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
Huďo píše: Ja mám teplotu pri spustení ventilátora 97 °C
Má jiný termospínač
TLukes:no s problémy s klapkou se potýká snad každý, kdo má 1,6. Mě takhle taky houpaly otáčky a pak jednoho dne (vloni v zimě) nešlo auto natočit bez plynu, volnoběh prostě nedržel, klapku už nezachránila ani diava, šlahl jsem s ní a sehnal druhou, ne novou, ale origo
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
9.7.09, 08:43 |
|
|
TLukes
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
kdyby to začalo zničehonic tak to beru, ale mě to začalo až když jsem tu klapku vyndal a vyčistil. napadlo mě že by se mohl přisávat vzduch pod klapkou. je to možné?
|
9.7.09, 18:15 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
TLukes píše: kdyby to začalo zničehonic tak to beru, ale mě to začalo až když jsem tu klapku vyndal a vyčistil. napadlo mě že by se mohl přisávat vzduch pod klapkou. je to možné?
ježiš no tak to je jasný....prostě JEDZI!!!...to se srovná samo po těch 200-500km
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.7.09, 18:56 |
|
|
TLukes
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
JEZDI, to je moc jednoduchá rada. já bych potřeboval vědět co stím je. abych pokaždé co odpojím baterku nemusel 500 km sledovat jak lítá ručička otačkoměru a za studena zasekávají ot. na 1500.
|
10.7.09, 07:56 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Začal by som klapkou:čistenie voľnobežného spínača KONTOXOM alebo brúsnym papierom, čistenie oboch potenciometrov vatovou tyčinkou s diavou aj pod bežcami ( jemne nadvihnúť ) a v krajných polohách , skontrolovať a vyčistiť tesnenie pod klapkou, pri montáži nezabudnúť priskrutkovať uzemňovací čierny drôt Po namontovaní na VAGu vymazať pamäť závad a urobiť hneď základné nastavenie . Keď Ti zas vypíše chybu základného nastavenia tak urob kontrolu prevádzkových stavov motora, ovládača a potenciometra klapky ( môže byť chyba vo vedení alebo vyjazdené uhlíky v ovládači ) . Keď máš presný teplomer a multimeter skontroluj priebeh teploty a odporu na snímači teploty chladiacej kvapaliny ( podľa príručky) .
Stačí Ti to takto, alebo je to ešte stále jednoduché
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
10.7.09, 18:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|