Otazka ku stupnovitej vacke na karbeci.
Autor |
Zpráva |
werty
Příspěvky: 376
|
Prostě bimetal neměl dostatečně nízkou teplotu aby umožnil plné zavření přívěry tím pádem i zvýšený volnoběh se aktivoval "pouze" na druhý nejvyšší stupeň což způsobilo otáčky po startu cca těch 1500. Buď si počkej až bude teplota venku nižší a pak to vyzkoušej nebo použij led popřípadě ochlazovací sprej na ochlazení víka sytiče. Pokud se i pak přívěra neuzavře pak bude potřeba mírně pootočit víkem sytiče doprava tj. po směru hodinových ručiček. Ale zatím do toho nedrbej a vyzkoušej to až bude teplota venku nižší.
|
22.8.09, 13:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
oki spravim asik tak.
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
22.8.09, 17:11 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
no takze som trosku nastavoval a dosiel k vysledku.
rano auto nastartuje OK otacky cca 1500.
mam iba jeden problem po ohriati mi niekedy ostane visiet skrutka zvysenych volnobeznych otacok na najmensiom stupni vacky. co s tym mam spravit?
a druhy problem teda otazka skor, ma byt dorazovy srob objemoveho ovladaca (ten imbus bazmek) pri volnobehu oprety o doraz? logicky si myslim ze ano kedze je tam podtlak ale ci je taky velky aby pohol celou tou packou az na doraz tak to neviem preto sa pytam.
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
24.8.09, 18:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: no takze som trosku nastavoval a dosiel k vysledku.
rano auto nastartuje OK otacky cca 1500. mam iba jeden problem po ohriati mi niekedy ostane visiet skrutka zvysenych volnobeznych otacok na najmensiom stupni vacky. co s tym mam spravit? a druhy problem teda otazka skor, ma byt dorazovy srob objemoveho ovladaca (ten imbus bazmek) pri volnobehu oprety o doraz? logicky si myslim ze ano kedze je tam podtlak ale ci je taky velky aby pohol celou tou packou az na doraz tak to neviem preto sa pytam.
základné nastavenie je že pri dosiahnutí pracovnej teploty ( cca 60° ) nemá sa už ten šroub opierať o stupňovitú vačku, mechanizmus klapky sa má opierať o šroub voľnobehu, nastavuje sa to tak že celé telo bimetalu sa pootočí do požadovanej polohy, fabrické nastavenie je presne na rysky a 15rokov urobí svoje...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.8.09, 19:18 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
zatial to necham tak nech sa to rozbeha ked nie pohnem stym. michale a ten doraz na tom objemovom obohacovaci nevies ci ma byt oprety pri volnobehu.
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
24.8.09, 19:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: zatial to necham tak nech sa to rozbeha ked nie pohnem stym. michale a ten doraz na tom objemovom obohacovaci nevies ci ma byt oprety pri volnobehu.
za studena áno, musí príveru pootvoriť, inak by sa motor zahltil a zdochol... ak sa už zohreje tak sa celý mechanizmus aj s príverou pootočí...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.8.09, 19:38 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
no uvidime ako to bude ficat za studena dufam ze uz bude svaty klud:)
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
24.8.09, 19:43 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
no tak ja ma teray dilemu. studeny motor privera sa nezatvara uplne, ked som vsak na boku telesa sytica naspanoval tou 5,5 skrutkou tak sa zavrela, problem je ale v tom ze mi pri zohriatom motore doraza skrutka zvysenych otacok o prvy stupen vacky.
rozmyslal som ze nasponujem ten bimetal a teleso sytica potocim dolava to by sa ta vacka mohla dostat mimo dorazu?
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
25.8.09, 05:44 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
este mam otazku: da sa kryt sytica vymenit kus za kus, myslim tu cast kde je bimetal, aj s elektrikou keby som zobral s druheho karbecu. ako je to s tymi hadicami ked ich odpojim pojde s nich moc chladiacej?
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
25.8.09, 11:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: este mam otazku: da sa kryt sytica vymenit kus za kus, myslim tu cast kde je bimetal, aj s elektrikou keby som zobral s druheho karbecu. ako je to s tymi hadicami ked ich odpojim pojde s nich moc chladiacej?
vymeniť sa to dá ako kus za kus...
v literatúre sa píše že prívera sa má úplne zavrieť keď je 20° a menej, ale zo skúseností na mojom aute viem že sa zatvára až keď je chladnejšie, takže pokiaľ ti to dobre štartuje a drží otáčky tak to nerieš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.8.09, 19:23 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
no uz sa kakam na to aby to len nastartovalo. Ked sa to bude menit treba dake spony na tie hadice alebo to mozem rychlo prehodit.
Chladiaca sustava sa predpokladam u favorita neodvzdusnuje ako u 120ky.
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
25.8.09, 19:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
congy píše: no uz sa kakam na to aby to len nastartovalo. Ked sa to bude menit treba dake spony na tie hadice alebo to mozem rychlo prehodit. Chladiaca sustava sa predpokladam u favorita neodvzdusnuje ako u 120ky.
nie to sa odvzdušní samo....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.8.09, 19:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|