Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 02:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Hlava LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Hlava LPG
Mám na autě LPG asi 150 000km. Motor už skoro netáhne a strašně to žere. Asi taky proto, že jeden výfukový ventil je už skoro z hlavy venku, takže nejde pořádně nastavit vůle. Počítám s výměnou hlavy a pístních kroužků a chci se zeptat, o kolik ji případně snížit.
Dále mám dotaz na elektronické zapalování. Četl jsem některé články a nevím, jestli má cenu to na auto dávat ( jezdím max do 4000 ot/min, ale většinou do 3000 ). Případně prosím o nějaký odkaz na schéma.
Je to možná blbost, ale také jsem uvažoval nějak řídit předstih procesorem ( např 89S51 ), ale nevím, jestli to je realizovatelné.
Předem díky za odpověď.


24.3.06, 18:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 162
Příspěvek 
Jestli je to skoda motor 105 nebo jine. Jsou problemy s LPG Vs. HLava a ventily. Je dobre u vozu opatrenymy LPG obcas 1 tydne jed na Benzin. Je to pro motor dobre. pri LPG spalovani vznikaji na ventilech vypaly a aby se vyčistily tak se obcas prepne na benzin. a u lit. hlav. je to normalni ze obcas se neco posere. To zap. jde domontovat. a stim procesorovým predstihem nebo co? je to asi jaksi nerealizovatelný to bys musel prekuchat cely system rozdelovace apod.

P.S LPG je 100 oktanový a bezolovnatý to je dalsi duvod


25.3.06, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Motor 120.

Myslel jsem, jestli by třeba motor s LPG nešlapal lépe s nějakým tranzistorovým zapalováním. Reakce na tomto webu jsou různé.

S tím mikroprocesorem jsem to myslel, že bych nějak snímal polohu klikovky a otáčky a z nějakýho vzorce vypočítal ideální předstih a spínal indučku.


25.3.06, 21:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin píše:
Motor 120.

Myslel jsem, jestli by třeba motor s LPG nešlapal lépe s nějakým tranzistorovým zapalováním. Reakce na tomto webu jsou různé.

S tím mikroprocesorem jsem to myslel, že bych nějak snímal polohu klikovky a otáčky a z nějakýho vzorce vypočítal ideální předstih a spínal indučku.


najvýhodnejšie je použiť bezkontakt favo zapaľovanie, odpadá starosť o kontakty a ak všetko funguje je to bezúdržbové... ak by si chcel použiť mikroprocesor musel by si okrem polohy kľukovky/vačky snímať aj minimálne polohu škrtiacej klapky, alebo podtlak nad klapkami karburátora... a dalo by sa pokračovať až k systému BMM, prípadne MPI...


25.3.06, 23:06
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz