|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
jak už jsem psal vše bylo zapojeno správně .....a nešlo to ....
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
14.11.09, 00:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jak tady chlapy píší, je více možností. Musí být dobře natočený rozdělovač. Může být špatná ETZ(elektronické zapalování), špatná ta snímací cívka v rozdělovači, no a nebo špatně pozapojované. Je potřeba nejdříve vyloučit špatné zapojení! Potom zkoušet jednotlivé díly vyměnit za stoprocentně funkční, třeba z jiného fáčka, které funguje. Pokud to i tak nebude fungovat, tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.11.09, 11:04 |
|
|
vetesnik91
Příspěvky: 391 Bydliště: Císařov 58
|
varok píše: Jak tady chlapy píší, je více možností. Musí být dobře natočený rozdělovač. Může být špatná ETZ(elektronické zapalování), špatná ta snímací cívka v rozdělovači, no a nebo špatně pozapojované. Je potřeba nejdříve vyloučit špatné zapojení! Potom zkoušet jednotlivé díly vyměnit za stoprocentně funkční, třeba z jiného fáčka, které funguje. Pokud to i tak nebude fungovat, tak nevím.
civky sme skousely 2 a ETZ tez
_________________ škoda 125 l 1,3mpi škoda felicie 1,6 mpi škoda felicie 1,9 D škoda 136 GL
|
14.11.09, 12:51 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
vetesnik91: Už ti to tady psali kluci několikrát kde bude zakopaný pes. Jenomže ty si totiž neustále pleteš cívku rozdělovače se zapalovací cívkou. Cívka rozdělovače je kupodivu umístěna v rozdělovači a díky jejím impulsům se řídí okamžik sepnutí a rozepnutí proudu do zapalovací cívky. Prostě a jednoduše společně se statorem a rotorem nahrazuje kontakty u bateriového nebo chceš-li kontaktního zapalování. Obvykle stačí cívku rozdělovače proměřit... musí mít 3,1 - 7,4 kOhm (podle roku výroby).
_________________ Favorit 136X
|
14.11.09, 15:02 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|