Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 04:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Fabie chcípá 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15
Příspěvek Fabie chcípá
Ahoj,
otec má Fabii Sedan 1.4 MPI 50 kW, r.v. 2001, najeto cca 130 000 km. Poslední dobou se stává, že za jízdy prostě motor vysadí, začnou padat otáčky, auto nejede a při vyřazení motor chcípne. Je třeba vypnout klíček a po chvilce zase nastartovat a je to cajk. Nedávno se nám to stalo třikrát na úseku ani ne 40 km. Poměrně nepříjemný.
Hned po jízdě jsem to doma píchnul na VAG-COM, ale žádná závada. Když se to otci stalo znovu, jel za svym mechanikem a nic. Ten ho odkázal na plynaře. V autě je LPG systém od LovTec. Do sekce LPG jsem to nezařadil proto, že tohleto se stává jen při jízdě na benzín. Poslední dobou se s Fabií moc nejezdí, plyn došel, tak se jezdí jenom na benzín, co je v nádrži. Každopádně plynař to taky píchnul na počítač, nic to nenašlo.

Pár dní před tím, než se problém projevil jsem měl Auto na VAGu kvůli tomu, že se tátovi zdálo, že nějak nejede a vytáhnul jsem z toho pouze toto. Poté jsem provedl výmaz a od té doby v paměti závad vůbec nic.
Obrázek

Dva dni zpátky byl vyměněn benzínový filtr a nějaký sítko v palivové pumpě.
Můžete mi někdo poradit na co se mám zaměřit dál?


3.12.09, 11:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jaký tam mate systém LPG?Řízený podtlak nebo sekvenční vstřikování?Pokud se dlouho jezdilo jen na plyn,tak může být zaprasená škrtící klapka.Pokud se jezdilo s minimem benzínu v nádrži tak čerpadlo před smrtí..Je více možností závad..Začněte dokonalým vyčištěním škrtící klapky a základním nastavením přes VAG a taky bych nalil do nádrže nějaký čistič vstřikování,1 lahvička na 20 l benzínu..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


3.12.09, 16:38
Profil

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Je tam podtlak, klapka se čistila teď, nebo před nedávnem, ale ještě to zkontroluju. Co se týče toho čistícího aditiva, tak to už jsem otci navrhnul, takže vyjede zbytek benzínu co je, natankuje a šoupneme to tam. Každopádně, kdyby byly zaprasený vstřiky, tak by se to přece neprojevilo tim, že by auto chcíplo, spíš by běželo třeba jen na tři válce, ne?
Jde mi o to, že to je jednorázová událost, prostě to najednou přestane jet. Tyhlety všechny úkony určitě provedu, ale můj typ by byl spíš na nějakou elektronickou závadu.
Určitě se jezdilo jen s minimem benzínu v nádrži (většinou tak akorát, aby nesvítilo hladový oko), takže to může bejt čerpadlo, ale potřeboval bych si to potvrdit, než bych ho měnil, přece jen to neni levná záležitost. Zobrazí se mi její funkčnost někde na VAGu? Že bych to zapojil a sledoval za jízdy, jak se bude chovat v okamžiku, kdy to přestane jet?


3.12.09, 16:47
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ne na čerpadlo jedině mechanickej měřák tlaku :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.12.09, 16:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Vstřiky nemusí být úplně ucpané,ale jen přicpané.Tipoval jsem na podtlakový systém,protože to každý nastartuje na benál a hned přepíná na plyn,což je pro čistotu vstřikovačů sakra málo,obvzlášť s našimi 'kvalitními' benzíny! Taky mě napadlo,kdy byl měněný pal.filtr a jak vypadá sítko pod čerpadlem? Jako stejně na 90% je váš problém způsoben přicpanými vstřikovači..Jak dlouho to jezdí na LPG??

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


3.12.09, 18:28
Profil

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Palivovej filtr se měnil teď, dva dni zpátky právě kvůli tomu, stejně jak se čistilo to sítko. Přestavba na LPG asi rok po koupi, takže tak sedm let. Co se týče přepínání na plyn, tak je to většinou start na benzín, vyjetí z garáže, než se zavře garáž, výjezd z ulice a na rovince vedle v ulici přepnutí na LPG. Samozřejmě teda pokud se bavíme o studeným motoru. To je tak 300 metrů jízda a chváli trvá, než člověk vyjede a zavře garáž ;)


3.12.09, 19:01
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
podle toho co tam píše ten vag tak máš v háji čerpadlo,nebo ho něco odstavuje z provozu třeba nějaký alarm,

nezjistíš to jinak než hadice tak 1.4m s tlakoměrem vsadit do obvodu před karbec a ten tlakoměr si dát pod stěrač a jezdit až to začne chcípat a pak sledovat tlak,

vše tomu nasvědčuje chudá směs, lambáda se dostává mimo obor svého chápání protože neumí měřit čistý luft, lambáda než se dostane do komatu tak vyšle údaj že je zkratu,


3.12.09, 19:27
Profil

Příspěvky: 15
Příspěvek 
No, konečně mi někdo řek, co to je za závady. V autorizovaném servisu řeknou tak možná, že sporadický závady neřeší a že s nima nemůžou nic dělat.


3.12.09, 19:30
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Já bych to viděl na oblbovač jednotky, asi ti odstavuje benzínovej systém v domění, že chceš přepnout na LPG. Jestli máš okna v el a umíš je nastavit, tak zkus aspoň na půl hodiny odpojit baterku, jestli máš okna normální, tak ju odpoj a oblbovač by se měl zresetovat na původní hodnoty. Případně jak radí miloš, tak ještě sledovat čerpadlo elektricky, najít relé čerpadla a vřadit nějaký světýlko, který bude indikovat chod čerpadla, pak uvidíš víc.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.12.09, 19:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Já bych to viděl na oblbovač jednotky, asi ti odstavuje benzínovej systém v domění, že chceš přepnout na LPG. Jestli máš okna v el a umíš je nastavit, tak zkus aspoň na půl hodiny odpojit baterku, jestli máš okna normální, tak ju odpoj a oblbovač by se měl zresetovat na původní hodnoty. Případně jak radí miloš, tak ještě sledovat čerpadlo elektricky, najít relé čerpadla a vřadit nějaký světýlko, který bude indikovat chod čerpadla, pak uvidíš víc.


draku žádné světýlko jedině tlakoměr hlavně při provozu na LPG kde starý benzín likviduje čerpadlo a to se chová velmi divně světýlko svítí a tlak žádný, počkáš pět minut světýlko svítí tlak 3 a valíš, za 10 km světýlko svítí tlak 0.1

jedině tlakoměr mockrát jsem se stím vydr.... :oops: miloš


3.12.09, 19:49
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
draku ale to světýlko tam musí být taky ne na relátku ale napíchle u šerpadla aspon 21 W a máš přehled, osciloskopáři to umí taky ale čumět do těch krucánků to mě moc nebaví miloš


3.12.09, 19:57
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
To světlo je jenom pro informaci, jestli něco neodepíná čerpadlo, samotný čerpadlo s tím samosebou nevyzkouší.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.12.09, 19:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
To světlo je jenom pro informaci, jestli něco neodepíná čerpadlo, samotný čerpadlo s tím samosebou nevyzkouší.


jo draku ale musí být až na čerpadle aby náhodou ho neodojoval nějaký imo nebo studená spoj z alarmu,

nezným lepší způsob než kontrolka na čerpadler 21W a tlakoměr u vstřikovací lišty miloš


4.12.09, 20:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz