Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 04:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Rada ohledně hlavy MPI 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
pokud jenom vyměníš hlavu tak se nic nestane ty motory se liší pístama

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.11.09, 10:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tonic píše:
sadra 17 vakt jenom blbě žgryndáš děkuju už se ktomu vyjadřovat nemusíš


Simte nenadavej mu kdyz ti od zacatku dobre radi. Sam tomu nerozumis a kdyz ti chce poradit tak z nej delas vola.
Hlavy jsou v originale stejny. Staci to napsat takhle po pate?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.11.09, 10:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 82
Bydliště: Nikolčice
Příspěvek 
Matthes : ty se laskavě zdrž hlasování podle toho co tu žvatleš nemaš vubec páru včem se tyhle motory zhodovali a včem ne takže vykuř

_________________
Fazola Forman BMM 40kw


24.11.09, 10:40
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Si porad sam ty chytraku. Jestli jako profi automechanik nechapes zakladni veci tak se jdi zahrabat radsi...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.11.09, 10:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Tonic píše:
Matthes : ty se laskavě zdrž hlasování podle toho co tu žvatleš nemaš vubec páru včem se tyhle motory zhodovali a včem ne takže vykuř


debile


tak nám pověz, vo co ti de?...máš 135tku a sereš na to MPI hlavu, motor bude mit pořád stejně nahovno kompresi a nic se nezmění...taky záleží, co to je vůbec za MPIčko, co?

a když už tady meleš něco o seriovym MPI, tak máš seriový MPI 40kw nebo 50kw?...cooooo?... :evil:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.11.09, 13:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Vážený uživateli "Tronic"
Omlouvám se předem, že to není k tématu, ale myslím, že je potřeba aby sis uvědomil, že svým chováním porušuješ minimálně bod g) pravidel fóra.
Mohl bys aspon ocenit to, ze Matthes jako moderátor (doufám že ještě ano :) ) s tebou má trpělivost a rovnou ti tady ten chlívek nesmaže. Tvoje matka evidentně něco při výchově zanedbala a ty na to teď doplácíš. Na otázky typu "poraďte mi, ale já vim všechno nejlíp" tady nikdo není zvědavej
btw jestli si myslíš, že je internet anonymní a ty zde můžeš všecky stírat, ujišťuju tě že není (aspoň za normálních okolností :wink: )

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


24.11.09, 14:09
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Piesty maju VYBRANIE kvoli znizeniu K.P. ktory sa dosahoval LEN vybranim v piestoch a nicim inym . U skodovackych hlav je rozdiel jedine v hlave pre 120 LS a 120 L kde motor 120 LS ma VYPUKLE piesty a preto ma vybranie v hlave , keby si dal hlavu LS na motor L vtedy sa zmeni kompresia ( znizi ) . Ale u favo/felda nieje v hlavach ziadny rozdiel pretoze pre znizenie K.P. staci vyfrezovat jamku do piestu a nizsi K.P. je na svete .
P.S.: moc sa tu do Matthes-a nenavazaj lebo ta zabananuje a budes mat po chlebe :evil:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


24.11.09, 18:40
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ban nema pac se bavim jeho demenci :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.11.09, 19:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
hlavy sou stejne,jen pruziny ventilu mensi,kdyz mas jamky v pistech,mas mensi kompresi,z rovnyma pistama se bezne snizuje treba o pul milimetru,vyhloubene pisty snesou nizsi hlavu,,takze i 0.7 0.9,ja sem to mel sekle o 1.5...ale to je uz extrem taky to moc dlouho nevydrzelo


8.12.09, 02:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz