Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 š120 a volnoběžné otáčky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek š120 a volnoběžné otáčky
měl jsem na š120 asi špatný karbec /ne asi ale určitě, skákal jsem jako koza a v tahu se mu asi nedostávalo benzínu./, tak jsem tam dal jiný, který na jiné 120 chodil OK. Motor normálně naskočil / se sytičem/ ale ani po ohřátí nemůžu nastavit volnoběžné otáčky. I kdybych ty dva šrouby vyšrouboval, tak mám asi max. 450 otáček a za chvilku chcípám a chípám /hlavně na křižovatce/. Neví někdo proč?.


2.3.07, 18:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Facha ti ta civka na odpojovani volnobehu?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.3.07, 18:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
odpojovač chodí, ale otáčky jsou moc nízké a nejdou zvýšit.


2.3.07, 19:13
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Spatny predstih? Rozdelovac ... proste obecne bugy v eletrice ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.3.07, 19:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
máš karbec sedr120 ,na ninimum sytič ok že jo.
koukni se na těsněni pod víčkem karbecu
mě to dělala kdysi 105 ,nové těsnení měsíc ok, pak zase to samý
nevím proč ale byla tam vždy díra v těsnění

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


2.3.07, 22:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nejspíš budeš muset nastavit klapky - mrkni se do Andrta, tam je to přesně popsaný.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


3.3.07, 08:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Keď to chodilo na inej škodovici, asi to nebudú klapky.

Niekde to asi prisáva falošný vzduch. Môj názor:
1. prehnuté víko karburátora (nedotiahol si náhodou príliš tú skrutku, čo uchytáva filter o karbec?)
2. prehnutá príruba karburátora (jednoducho prehnutú spodok karbeca)
3. ak si náhodou dával silikón pod karbec, môžeš mať zapchatý silikónom nejaký kanálik zospodu karbeca

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.3.07, 19:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Za ten šroubek z filtru do karbce bych někomu kdo to vymyslel přerazil pracky a ještě každej prst zvlášť. Vyhodit ten šroub pryč a buď zavařit nebo zaslepit krátkým šroubečkem a pořádně zajistit matku aby nespadla do karbce a jak je ta malá kozička na karbci na držení plynovýho bovdenu tak provrtat a za ni a filtr zaháknout perko, myslím že tam šlo z brzdovejch paken to spodní silný


4.3.07, 19:14
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja s tim filtrboxem taky zapasil kdyz sem srovnal viko karbu. Nakonec sem dal pod karbec druhou isolacni podlozku a pohral sem si s packama na tom boxu, aby celej valec dosedl zaroven na vsechny 3 uchytny body. Ted uz neni to viko tolik namahany :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.3.07, 19:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
první úprava na karburátoru už někdy v roce 1989 byla ta, že jsem vyhodil ten šroub, do díry v boxu strčil příchytku /knoflík/ papecírunku, a do okraje boxu vyvrtal 2mm dírku a k nasávačí teplého vzduchu dal delší šroub. potom mezi nej a tu dírku našponoval pružinu. silikon pod karbec nedávám jen original papír. těsnění. Prohnutí víčka není možné. Ale přisávání vzduchu pod karburátorem se většinou ozve píská a syčí. Tenhle karburátor není původní, koupil jsem ho teď s ujištěním, že do poslední chvíle jezdil na autě. Asi ho v sobotu vyndám a projdu všechny trysky a vzdušníky.


5.3.07, 16:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz