Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Felicie problem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek Felicie problem
Zdravim , na nasi felici se kterou jezdi segra dnes nastal takovy problem . Jela pry domu a zniceho nic zacali problikavat kontrolky dobijeni a mazani a z motoru se lehce zacalo kourit . Jednoduse receno uvarila to . A ted mi prichazeji dve varianty co to mohly zpusobit. Kdyz nastartuju jde teplota porad nahoru a vubec neklesa . Termostat jsem menil asi pred tremi mesici za novy i s cidly se vsim vsudy ( udajne original skoda , i s vyrazenou znackou, ale ty dnesni vyrobky ) . Nebo vodni pumpa , protoze auto prestalo uplne topit . Hadice k chladici je uplne studena . Remen je napnuty a pumpa se normalne toci . Ted mam otazku vedeli byste jeste o nejake pricine ? nebo , kterou z tech dvou mam zavrhnout . Nebude potreba menit tesneni pod hlavou .... ? Jelikoz to bylo tak natlakovany jak si to stradovala a na teplotu nekoukala ( zenska ) . Ze aji voda vyvrela pres ty hadice . A vicko od oleje neslo ani oddelat kdyz to bylo teply. Jedna se o 1,3 mpi. Diky za rady :?


4.1.10, 22:46
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Je na víčku oleje emulze po tomhle incidentu? Těsnění bych 100% měnil, jestli je původní tak má svoje odjeto a mohlo to způsobit ono, na což bych si i vsadil, vzhledem k tomu že to přestalo topit a teplota rychle stoupá

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.1.10, 23:03
Profil

Příspěvky: 178
Bydliště: Okr. Blansko , Lipovec
Příspěvek 
Taky bych je asi vymenil, protoze presne tohle se mi stalo na 120 a tesneni jsem menil jen tak s principu, sice bylo dobre , ale jistota je jistota . Emulze se tam nikdy netvorila nevim jak po tomto zasahu .Jeste jsem se na to moc nekoukal dnes jsem nemel vubec cas se k tomu dostat . A ted uz u toho sramotit nechci . Zitra se kouknu a popisu jeste nejake postrehy .


4.1.10, 23:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Taky to klidně mohlo být to, co dneska zbrzdilo mě...zamrzla mi voda. Taky jsem to uvařil a přitom malý okruh byl studený jak nanuk. :oops:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


4.1.10, 23:20
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: Felicie problem
Deimos182 píše:
Zdravim , na nasi felici se kterou jezdi segra dnes nastal takovy problem . Jela pry domu a zniceho nic zacali problikavat kontrolky dobijeni a mazani a z motoru se lehce zacalo kourit . Jednoduse receno uvarila to . A ted mi prichazeji dve varianty co to mohly zpusobit. Kdyz nastartuju jde teplota porad nahoru a vubec neklesa . Termostat jsem menil asi pred tremi mesici za novy i s cidly se vsim vsudy ( udajne original skoda , i s vyrazenou znackou, ale ty dnesni vyrobky ) . Nebo vodni pumpa , protoze auto prestalo uplne topit . Hadice k chladici je uplne studena . Remen je napnuty a pumpa se normalne toci . Ted mam otazku vedeli byste jeste o nejake pricine ? nebo , kterou z tech dvou mam zavrhnout . Nebude potreba menit tesneni pod hlavou .... ? Jelikoz to bylo tak natlakovany jak si to stradovala a na teplotu nekoukala ( zenska ) . Ze aji voda vyvrela pres ty hadice . A vicko od oleje neslo ani oddelat kdyz to bylo teply. Jedna se o 1,3 mpi. Diky za rady :?


Taky jsem na své Feldě 1.3 MPi + LPG měnil nový termostat. Preventivně, když jsem dělal těsnění pod hlavou z důvodu vyšší provozní teploty chladící kapaliny. Dal jsem i nový chladič a hadice. Termostat vydržel asi 4 týdny. Pak jsem dal zpět starý a mám klid. Takže nevěř novým dílům a "nový" termostat pěkně vyndej a podiv se, jestli není rozpadlý. (Ulomené plastové packy za které drží termostat v domečku)

Těsnění bylo v háji z důvodu špatné chladící kapaliny (naboptnalo jak houba), chladič byl citelně poškozen vlivem šutrů ze silnice a hadice byly taky nafouknuté. Udělal jsem výměnu preventivně a je totálně po starostech.

Kdyby něco, tak se na mne zkus obrátit, dělám na autodílně a ke škodovkám mám i spoustu literatury + diagnostika VAG COM do roku výroby 2004 pro 3koda, VW, Seat a Audi bez problému... Jsem z jižních čech a Škodovky jsou mým koníčkem.


6.3.10, 10:09
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud ti nic nezamrzlo, máč teplotu jak kráva a topení je studené je těsnění pod hlavou KO, hlava ven, přebrousit a nové gufera ventilů. měřit přesahy vložek a poskládat :wink: miloš


6.3.10, 10:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Neriesme zase 2mesiace stary prispevok,
Novacik fajnet este nevie ze sa tu poflakuje tlupa skodaholikov co odpoveda... skoro okamzite.
Obrázek

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


6.3.10, 10:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz