|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
mejra1
Příspěvky: 5 Bydliště: Severni Moravak
|
studeny motor cuka
Zdravim: prosim o radu, mam felicii r.v.1997,136M vice bod.vstřik,za studena při rozjezdu se dusi a cuka,ale asi po 2-5min. jizdy přestane a jede v poho nove svičky i filtr.
|
16.4.10, 21:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
speedman
Tydýt
Příspěvky: 185 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
|
Re: studeny motor cuka
neotvára sitič...
_________________ škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko
|
17.4.10, 00:22 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
|
17.4.10, 06:34 |
|
|
mejra1
Příspěvky: 5 Bydliště: Severni Moravak
|
neskoušel a kde ho najdu
|
17.4.10, 07:30 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: studeny motor cuka
speedman píše: neotvára sitič...
MPi ma sytic? clovece tak teraz si tomu dal...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
17.4.10, 10:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: studeny motor cuka
darklord píše: speedman píše: neotvára sitič... MPi ma sytic? clovece tak teraz si tomu dal...
sitič mu sice neotvára ale má zájem a časem so to naučí jak to vtom motroniku chodí miloš
|
17.4.10, 11:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já nechápu, proč tady někdo pořád píše ty blbosti o sytičiu BMM a MPi motoru. Vždyť už i karburátorové favority neměli v podstatě sytič, ale vzduchovou přívěru. BMM a MPi motory nemají sytič vůbec, ale při studeném motoru ŘJ podle čidel obohacuje směs.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.4.10, 11:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: studeny motor cuka
mejra1 píše: Zdravim: prosim o radu, mam felicii r.v.1997,136M vice bod.vstřik,za studena při rozjezdu se dusi a cuka,ale asi po 2-5min. jizdy přestane a jede v poho nove svičky i filtr.
asi palivový filtr vyprávěj nám o průběhu tlaku v palivové soustavě u vstřikovače stačí ti budík do dvou atm miloš
|
17.4.10, 11:26 |
|
|
mejra1
Příspěvky: 5 Bydliště: Severni Moravak
|
Tlaky v paliv. systemu si myslim že mam dobre protože po2-5min. je po cukani a když ji dam tak jede jako pila, bez problemu.Spiš si myslim jestli to fakt nebude to čidlo teploty, a je to to co je na pouzdru termostatu?
|
17.4.10, 11:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
[quote="varok"]Já nechápu, proč tady někdo pořád píše ty blbosti o sytičiu BMM
to máš nějak blbě přehozený,
to právě nechápe ten co to píše a ty to zas chápeš jak to fachčí miloš
|
17.4.10, 11:56 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
mejra1 píše: neskoušel a kde ho najdu
To si za půl roku nedokážeš najít a vyzkoušet? Nebo zajet na diagnostiku?
|
17.4.10, 19:58 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Veřejně odpovídám na SZ
Tento problém jsi už řešil loni v listopadu (viz výš uvedený odkaz). A jedno z doporučení tam bylo zkontrolovat čidlo teploty. Tam bude asi nejpravděpodobnější příčina problému.
|
18.4.10, 11:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 78 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|