Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 130L ani nezakašle 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Příspěvek 130L ani nezakašle
Ahoj.
Kúpil som 130L, ktorá mala mať závadu na rozdelovači, tak sme ju dotiahli domov. Rozdelovač išiel von a kamarát ho zošteloval. Dali sme ho do auta, nastavili multimetrom správnu polohu a skusili natočiť. Motor mŕtvy. Kontrola sviečok, suché, iskru dávajú. Dali sme dole filter, benzín do karbecu tečie. Kompresia je v poriadku. Motor ani na Xtý pokus ani škyt. Takže injekciou benzín rovno do všetkých valcov pod sviečky. Pretočiť a nič. Po toľkých pokusoch o štartovanie sú sviečky úplne suché, človek by čakal, že budú zahádzané ako prasa a nič. Už neviem čo s tým, tá sviňa ani nezakašle. Karbec je tam SEDR.
Zúfalo prosím o pomoc, rady typu zhoď to do priekopy ma nepotešia.


4.5.10, 08:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
A nebude chyba predsa len niekde v tom zapalovaní? (prehodené kable ku sviečkam, špatne nastavenie, vadný kondenzator...)

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


4.5.10, 08:30
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Aj mne to vŕta hlavou, ale prečo potom nie sú zahádzané mokré sviečky? čo ich vysuší?


4.5.10, 08:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Tak v podstate su 2 možnosti: nejde benzín, alebo iskra. Alebo oboje. Ale kedže si písal o rozdelovači, išiel by som najprv po ňom.

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


4.5.10, 09:00
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Jak se spravna poloha nastavuje multimetrom?

To se mi zda bejt trochu zahada. Jinak ja sem toho nazoru, ze kdy ma motor benzin a zapaluje aspon priblizne ve spravnou chvili, tak proste MUSI jet, kdyz ne hned, tak na roztazeni urcite.

Osobne to delam tak, ze motor zhruba seridim, pustim z kopce a kdyz uz bezi, nebo aspon neco dela, tak lehko zjistim co se mu nelibi.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


4.5.10, 09:48
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A benzín ide do karbu? Zho´d filterbox a pridávaj prudšie plyn a sleduj, či z injedktora strieka benzín...ale pozor, ak sa trebárs prisekol ventil vo víku karbu, tak z injektora bude striekať, ale len tak 4-5 x, potom už dojde zásoba paliva v komore akceleračnej pumpy...ak bude aj na 10 pridaní stále striekať, tak v karbe problém nie je a hľadaj problém v iskre...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.5.10, 15:12
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
vyndej svicku, priloz ji ke kostre a at ti nekdo jiny zatoci starterem.tk zkontrolujes jesli vubec jiskri.potom zkontroluj karbec jak pise ferari.pak sundej viko ventilu a pootoc motorem tak, aby byl 1. valec v HU, to znamena, ze 4. bude strihat a prvni bude uzavrenej..v tuhle chvili musi byt rozdelovac natoceny tak, ze palec bude ukazovat na 1. valec na vicku rozdelovace.muze se stat, ze bude ukazovat na 4. a pak musis prehodit kabely nebo unasec rozdelovace. zaroven musi byt kladivka tesne po rozepnuti..
pokud tohle vsechno udelas, motor naskoci..pokud ne, zmer kompresni tlaky..nenapsal jsi kolik jsou..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.5.10, 15:52
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Sviečku som vybral, iskru hádže pekne. Filterbox je z karbeca dole, pumpovali sme benzín ako blázni a tiekol normálne, skúsim teda aspoň 10 krát frknúť. No a potom pôjdem rozobrať veko ventilov a kuknem na to. Ďakujem zatiaľ všetkým za tipy a rady.


5.5.10, 07:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
spiroextra píše:
Sviečku som vybral, iskru hádže pekne.

No a je tá iskra v tom správnom čase :?: "Kachnis" to pekne popísal. A skus výmenu kondenzátora, mam skusenosť, že aj keď iskra bola, motor nenaskočil, po výmene kondíka chytil na brnk.

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


5.5.10, 15:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Najprv ten benzín, bo pumpovať môžeš ako drak, keď je priseknutý prívodný ventil v karbe...

Tiež keby ide benzín do valcov, tak pri dlhšom štartovaní by to malo smrdieť za autom a sviečky by mali byť mokré...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.5.10, 15:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz