|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
spiroextra
Příspěvky: 7
|
130L ani nezakašle
Ahoj.
Kúpil som 130L, ktorá mala mať závadu na rozdelovači, tak sme ju dotiahli domov. Rozdelovač išiel von a kamarát ho zošteloval. Dali sme ho do auta, nastavili multimetrom správnu polohu a skusili natočiť. Motor mŕtvy. Kontrola sviečok, suché, iskru dávajú. Dali sme dole filter, benzín do karbecu tečie. Kompresia je v poriadku. Motor ani na Xtý pokus ani škyt. Takže injekciou benzín rovno do všetkých valcov pod sviečky. Pretočiť a nič. Po toľkých pokusoch o štartovanie sú sviečky úplne suché, človek by čakal, že budú zahádzané ako prasa a nič. Už neviem čo s tým, tá sviňa ani nezakašle. Karbec je tam SEDR.
Zúfalo prosím o pomoc, rady typu zhoď to do priekopy ma nepotešia.
|
4.5.10, 08:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
A nebude chyba predsa len niekde v tom zapalovaní? (prehodené kable ku sviečkam, špatne nastavenie, vadný kondenzator...)
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
4.5.10, 08:30 |
|
|
spiroextra
Příspěvky: 7
|
Aj mne to vŕta hlavou, ale prečo potom nie sú zahádzané mokré sviečky? čo ich vysuší?
|
4.5.10, 08:46 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Tak v podstate su 2 možnosti: nejde benzín, alebo iskra. Alebo oboje. Ale kedže si písal o rozdelovači, išiel by som najprv po ňom.
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
4.5.10, 09:00 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jak se spravna poloha nastavuje multimetrom?
To se mi zda bejt trochu zahada. Jinak ja sem toho nazoru, ze kdy ma motor benzin a zapaluje aspon priblizne ve spravnou chvili, tak proste MUSI jet, kdyz ne hned, tak na roztazeni urcite.
Osobne to delam tak, ze motor zhruba seridim, pustim z kopce a kdyz uz bezi, nebo aspon neco dela, tak lehko zjistim co se mu nelibi.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
4.5.10, 09:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A benzín ide do karbu? Zho´d filterbox a pridávaj prudšie plyn a sleduj, či z injedktora strieka benzín...ale pozor, ak sa trebárs prisekol ventil vo víku karbu, tak z injektora bude striekať, ale len tak 4-5 x, potom už dojde zásoba paliva v komore akceleračnej pumpy...ak bude aj na 10 pridaní stále striekať, tak v karbe problém nie je a hľadaj problém v iskre...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.5.10, 15:12 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
vyndej svicku, priloz ji ke kostre a at ti nekdo jiny zatoci starterem.tk zkontrolujes jesli vubec jiskri.potom zkontroluj karbec jak pise ferari.pak sundej viko ventilu a pootoc motorem tak, aby byl 1. valec v HU, to znamena, ze 4. bude strihat a prvni bude uzavrenej..v tuhle chvili musi byt rozdelovac natoceny tak, ze palec bude ukazovat na 1. valec na vicku rozdelovace.muze se stat, ze bude ukazovat na 4. a pak musis prehodit kabely nebo unasec rozdelovace. zaroven musi byt kladivka tesne po rozepnuti..
pokud tohle vsechno udelas, motor naskoci..pokud ne, zmer kompresni tlaky..nenapsal jsi kolik jsou..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.5.10, 15:52 |
|
|
spiroextra
Příspěvky: 7
|
Sviečku som vybral, iskru hádže pekne. Filterbox je z karbeca dole, pumpovali sme benzín ako blázni a tiekol normálne, skúsim teda aspoň 10 krát frknúť. No a potom pôjdem rozobrať veko ventilov a kuknem na to. Ďakujem zatiaľ všetkým za tipy a rady.
|
5.5.10, 07:57 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
spiroextra píše: Sviečku som vybral, iskru hádže pekne.
No a je tá iskra v tom správnom čase "Kachnis" to pekne popísal. A skus výmenu kondenzátora, mam skusenosť, že aj keď iskra bola, motor nenaskočil, po výmene kondíka chytil na brnk.
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
5.5.10, 15:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Najprv ten benzín, bo pumpovať môžeš ako drak, keď je priseknutý prívodný ventil v karbe...
Tiež keby ide benzín do valcov, tak pri dlhšom štartovaní by to malo smrdieť za autom a sviečky by mali byť mokré...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.5.10, 15:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|