Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 facko 89 
Autor Zpráva

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek facko 89
hosi,chtel bych se zeptat,ohledne facka osazene karburatorem,pri startovani dluho trva nez chytne,dlouho toci starter,jinak slape v pohode,neni bohata smes?nebo chuda?svicky a kable sou nove...no,maji asi 3 tisice najeto,sou tam brisk D15YC a este jedna otazka,sroubek bohatosti smesi je nalevo u karburatoru ,standartni nastaveni je 2.5 otacky od dotazeni,kdyz sroubek dotahuju,tak smes obohacuju nebo chudim?diky za odpovedi:)


9.5.10, 15:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Při startování za tepla za studena nebo je to jedno? Jinak když šoub bohatosti volnoběžné směsi dotahuješ (doprava) tak ochuzuješ... když povoluješ (doleva) tak obohacuješ. Ale nezapomeň že jde "jenom" o volnoběžnou směs.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.5.10, 15:03
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
aha,diky,jen o volnobeznou a vyssi otacky?jako pracovni?ono jak kdy,za studena to chytne na sytic jakztakz,ale jak je to teple tak nic moc,musim startovat s plynem,nekdy ani to ne,kde se steluje pracovni otacky?volnobezne mam ochudit?


9.5.10, 15:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Jestli to spíš za tepla blbě chytá tak máš bohatou volnoběžnou směs, velkou hladinu v plovákové komoře, váznoucí přívěru (sytič) nebo ti propouští obohacovač částečné zátěže. Těmi dvěma šroubky tj. šroub volnoběžné směsi a šroub volnoběžných otáček se seřizuje jen volnoběh tzn. jak vysoké budou otáčky na volnoběh a jak bohatá bude směs na volnoběh. Složení směsi v celém spektru otáček a zatížení motoru je daný osazením karburátoru a hladinou v plovákovce. Můžu ti říct že já mám vše OK a volnoběžnou směs mám spíš chudší a horký/teplý motor chytá na drc i bez plynu. A jinak těch 2,5 otáček to je základní poloha pro konečné seřizování na např. analyzátoru a ne standardní poloha že dáš 2,5 a je to vyřízený! Každej motor chce svoje.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


9.5.10, 15:18
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
jasne chapu,zkusim to este poladit a kdyz en tak to dam nejakemu specialistovi


9.5.10, 15:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ešte ak máš starý typ palivovej pumpy tak môžu ventilky byť netesné, a palivo bude padať, ale skôr by som sa prikláňal k tej bohatej zmesi....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.5.10, 07:41
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz