Favo 136L, akcelerace za 15s (0-100) a špatné tlaky motoru ?
Autor |
Zpráva |
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Tady máš screen z knížky Diagnostika spalovacích motorů...
Ale tohle je jen obecně... Tady si stáhni knížku "Jak na to" http://skodafavorit.cz/soubory/favorit_JakNaTo.pdf a máš tam kompletní návod i s postupem a hodnotami pro Favo.
Mimochodem proč se ptáš jestli se MK16 dá koupit a jestli je od Kovo Brno když jsem ti to psal Jasně že dá jinak bych to asi nepsal. Já ho kupoval před rokem a půl za 280 Kč v mototechně. Viděl jsem ho tam i měsíc zpátky, ale na cenu jestli je stejná jsem se nedíval.
A mimochodem přímo u Kovo Brno je k mání za cenu 214 Kč i s DPH
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.5.10, 19:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
15 minut chladnuti je malo, akorat si skurvis ten gumovej kuzel..po pul hodce je mereni tak akorat..taky musis vysroubovat vzduchovy filtr, protoze podle filtru sajes vzduch, ze.. zmeris tlaky a pokud budou vsechny nad 8, tak je to jeste dobry..pokud bude jeden horsi, nalij do nej olej a mereni opakuj..pokud se to zlepsi, jsou v haji krouzky, pokud porad naprd, je to hlavou..tohle mereni delej se serizenymi ventily..pokud nemas serizeny ventily, muze Ti to ukazat i treba pod 5..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
9.5.10, 20:42 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Kachnis: Vždyť to má všechno napsaný v tý knížce z odkazu co jsem tady dal... Nech ho ať taky projeví trochu vlastní iniciativu. Imho záleží taky na okolní teplotě při jaké se měří... V letě nechat vychladnout dýl a v zimě míň. Ale motor by měl mít určitě aspoň tak 50-60°C.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.5.10, 20:49 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no ja mu jen radil ze svych zkusenosti, nejsem zacatecnik, tak sem mu chtel pomoct
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
9.5.10, 21:39 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Kachnis: Však jasný já to chápu... Já jen aby se taky zapojil a zkusil hledat informace taky sám.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.5.10, 22:21 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
vstoupím do diskuze ....
když sem měřil já tlaky tak sem je měřil na studeném motoru i když sem veděl že musí být zahřátý na provozní teplotu, rozdíly v tlacích skoro nebyli 1-2 a 4 válec měl kompresi 12.5 baru a 3. válec měl 13 atmosfér takže se zahřátým motorem by mohl mít teoreticky ještě větší nebo ne?
|
10.5.10, 04:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kaď sa naštvem budem mať zrýchlenie na 100 za 3 sek, najťažšie sa mi bude hľadať skala s ktorej to zhodím...
najväčšie zrýchlenie na 100 má aj tak svokra keď sa postaví na váhu to je za menej ako 1sek
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.5.10, 07:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.5.10, 17:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|