|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Zakarbonovaný motor - ???
Autor |
Zpráva |
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
Zakarbonovaný motor - ???
Mám následující problém. Fávo , koupeno před 6 měsíci ,v té době vyměněn olej (skut.76tkm) , nyní 81tkm jezdí od 77tkm na plyn a po těchto 5 tis. km je olej černý jako bota ...ještě dodám , že mi netěsnila vana takže jsem tam v průběhu dolil postupně cca 1,5 l oilu... (tam by měl být krásně světlý) Je to normální ??? Předchozí majitel kloboučník a asi to bylo často podtáčený , nyní se mnou objevuje otáčky ... Může to být tímto ??? Mám to vyměnit ?? Uvažuju dát tam 10W40 ... co vy na to ???
Obrázek nalévacího otvoru s karbonem zde : http://sweb.cz/kvatropolis/
|
16.3.07, 13:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok
|
16.3.07, 14:37 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
DRYVER píše: Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok
měnil to ještě původní majitel těsně před prodejem a pokud si dobře vzpomínám , tak byl dost čistý ... takže to uvolňování karbonu bude asi tím lpg ...
|
16.3.07, 15:24 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
pepakvatropolis píše: DRYVER píše: Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok měnil to ještě původní majitel těsně před prodejem a pokud si dobře vzpomínám , tak byl dost čistý ... takže to uvolňování karbonu bude asi tím lpg ...
Buď rád že ten olej je špinavej, je aspoň vidět že to čistí motor, páč kdyby jsi měl zakarbonovanej motor a vypouštěl by jsi čistej olej tak by to svědčilo o tom že ten olej je zralej tak možná na řízky a ne do motoru. Já bych navrhoval nalejt tam opět 15W40 ale aspoň dvakrát vyměnit po cca 2000-5000 km a pak už normálně po těch 10 000
|
16.3.07, 16:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Zakarbonovaný motor - ???
pepakvatropolis píše: Mám následující problém. Fávo , koupeno před 6 měsíci ,v té době vyměněn olej (skut.76tkm) , nyní 81tkm jezdí od 77tkm na plyn a po těchto 5 tis. km je olej černý jako bota ...ještě dodám , že mi netěsnila vana takže jsem tam v průběhu dolil postupně cca 1,5 l oilu... (tam by měl být krásně světlý) Je to normální ??? Předchozí majitel kloboučník a asi to bylo často podtáčený , nyní se mnou objevuje otáčky ... Může to být tímto ??? Mám to vyměnit ?? Uvažuju dát tam 10W40 ... co vy na to ??? Obrázek nalévacího otvoru s karbonem zde : http://sweb.cz/kvatropolis/
dej olej M7 ADS III turbo plus, nebo taky madit turbo plus, je řídký skoro jak hydraulický dobře rozpouští karbon a zatím nic nikomu neucpal, vyzkoušeno i na M6A miloš
|
16.3.07, 16:22 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Farba nemaze. Ked motor dobre ide a nezerie vela oleja, nemas co riesit. To co mas na obrazku nevyzera ako karbon, skor by som povedal, ze je to vodna emulzia, ktora vznika v zime pri kratkych jazdach.
|
18.3.07, 00:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kristensen píše: pepakvatropolis píše: DRYVER píše: Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok měnil to ještě původní majitel těsně před prodejem a pokud si dobře vzpomínám , tak byl dost čistý ... takže to uvolňování karbonu bude asi tím lpg ... Buď rád že ten olej je špinavej, je aspoň vidět že to čistí motor, páč kdyby jsi měl zakarbonovanej motor a vypouštěl by jsi čistej olej tak by to svědčilo o tom že ten olej je zralej tak možná na řízky a ne do motoru. Já bych navrhoval nalejt tam opět 15W40 ale aspoň dvakrát vyměnit po cca 2000-5000 km a pak už normálně po těch 10 000
pripájam sa, daj nejaký lacnejší 15W-40, vymeň ho 2x po 3000 km, potom tak 6000 km, potom už daj kvalitnejší 15w-40 a 10 000 km výmena
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.3.07, 18:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|