Chlazení oleje felicie 1,3 MPI jak?
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Michale: Feldy Diesly myslím měli normál chladič s dvěma ventilátory, ne? 1,6 ka má myslím podobný jako 1,3ka, akorát trošku tlustší. Nafťáky mají ale úplně jiné umístění těch nátrubků na hadice.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.6.10, 17:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Michale: Feldy Diesly myslím měli normál chladič s dvěma ventilátory, ne? 1,6 ka má myslím podobný jako 1,3ka, akorát trošku tlustší. Nafťáky mají ale úplně jiné umístění těch nátrubků na hadice.
aj 1.6 aj 1.9 má nátrubky na vodu umiestené na jednej strane, preto som písal že by sa dali prehodiť tie bočné steny s 1.3, alebo ten chladič 1.3 Trophy, ale ten nikde nemajú...
všetky Feldy majú jeden ventilátor ( 1.3 - 55W, 1.6 - 90W alebo 1.9 - 110W, výbava s klímou má o stupeň vyžší a s dvostupňovým čidlom na chladiči kombinované s elektronikou klímy ), origo jedine Favo Trophy má ventilátory 2...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.10, 19:15 |
|
|
axo
Příspěvky: 53 Bydliště: Mladá Boleslav
|
slovacek.milos píše: dejte někdo fotku jak tobylo na llO LX nebo erku a podle toho bych to napojil
Skvělej nápat, konečně nějkdo kdo poradí. Nemá někdo schéma jak to bylo zapojený nebo aspoň foto.
|
4.6.10, 08:31 |
|
|
axo
Příspěvky: 53 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Vo to je dobrá věc, ani sem nevěděl žu něco takového je. Díky
|
4.6.10, 08:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Aha, u nás v baráku má jedna ženská feldu 1,9D v kombíku a má na chladiči 2 ventilátory. Viděl jsem to ale u diesla poprvé, tak nevím. 1,6 jsem myslel že má nátrubky stejně jako 1,3, jen je trošku tlustší. Jinak vím že dva ventilátory mají VW Golf III. diesly stoprocentně. Kamarád z práce ho má, a jsou tam dva větráky, jeden s motorkem a jeden od něho hnaný přes řemínek. Já bych zkusil dát ten z 1,6ky a pokud to nepomůže, tak je problém v chladící soustavě, ne v chladiči.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.6.10, 11:14 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|