Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Fabia 1.4 MPI 8V 50kW vs. 44kW 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
JJ, převody udělají hodně.

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


29.9.10, 17:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak to je jasné, pretože nie je predsa dôležitý krúťak motora, ale krúťak prenesený na cestu...

Hej, HTP ide fajn, mne to dokonca príde do Fábie fajn motor...ale myslím tie 12V verzie...na druhú stranu som na 6V verzii nejazdil....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.9.10, 18:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
žděba píše:
peklo jako spojení 742.12x a 32/36DDSR a nějakejch 8-10 litrů mě nemůže rozházet
hm, ale čo si potom s týmto spojením vyvádzal? Nezabudni, že je to hl. medzi pedálmi a volantom :wink:

PS - 1,4 16V 55kW treba viac točiť, ale spotreba voči 1,4 50 kW MPi nižšia tak o liter...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.9.10, 18:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
točit se musí především verze 74kW díky výše posazenému krouťáku.

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


29.9.10, 19:28
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a sme zase u htp, ale je fakt ze ta davidovo, jelarozumne, rekl bych ze jako moje 120LS, jen ten prubeh byl porad stejnej, skodovka to ma krapet jinak no, ale to o zabavnejs :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.9.10, 20:10
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ešte by som to upresnil, HTP má plochý priebeh krúťaku, ale od nejakých 2700 ot...plynulo ťahá od 2700 ot. až do obmedzovača, ale do 2700 ot neťahá temer vôbec...je to brutálne odlišná chrakteritika voči 120 LS...ale naozaj, valadená 742ka má omnoho zábavnejší priebeh krúťaku...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.9.10, 20:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
ferrari píše:
hm, ale čo si potom s týmto spojením vyvádzal? Nezabudni, že je to hl. medzi pedálmi a volantom :wink:

problém je v pedálu plynu... ma jen 2 polohy 0 a 1, ale bylo o zábavu postaráno, ale za jakou cenu :D

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


29.9.10, 20:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz