|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
díky, já tomu vždy říkal jen ojnič. ložiska. Tak měnit ty šálky to mě opravdu ani nenapadlo. Do toho bych nešel. To až budu dělat celý motor, ale to svěřím někomu koho to baví.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
7.4.07, 19:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No a taky když se pustíš do těch kroužků tak ho nejdřív samotnej vraž do vložky cca 2cm pod horní okraj a změř vůli v zámku, a potom až ho dáš na píst tak změř vůli v drážce protože jinak oprava na nic a vznikne z motoru krásný čerpadlo na olej z vany do spalovacího prostoru.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.4.07, 20:32 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|