|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Předstih/ smrad z výfuku/ malej výkon
Autor |
Zpráva |
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Předstih/ smrad z výfuku/ malej výkon
V návaznosti na jiný téma (Výměna kroužků Fa) jsem dneska vyměnil rozdělovač, na řemenici nastavil cca 2-3° před HÚ, rozdělovač nastavil na značku a nastartoval. Motor dlouho točil a po nastartování měl tendenci zdechnout. Po otočení rozdělovačem se to zlepšilo. Motor už na volnoběh nezakopával jako s původnim rozdělovačem a zněl i celkem slušně. Nakonec jsem ho nastavil do cca 1/3 dráhy "slušnýho" chodu motoru a jel jsem to projet. Auto pořád z výfuku smrdí po benzínu, tah na 3. stupeň od 60 km/h dost mizernej, při dalším přidání plynu se motor znatelně dusí (i na jiný rychl. stupně). Na volnoběhu se nechá krásně vytočit až do 6 tis. ot. bez jedinýho zaškobrtnutí, za jízdy se horkotěžko šplhá k hranici 4 tis.
Dá se bez stroboskopu účinně nastavit předstih tak, aby auto jelo normálně?
Co ještě kromě špatnýho předstihu by mohlo ovlivnit ten smrad z výfuku (podle mě nespálený palivo)?
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
17.10.10, 18:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Da se to udelat zkousenim do kopce Nastavit to tesne pod detonace. Jedes do kopce na trojku, das plnej plyn, chvili jedes a nesmi to detonovat. Kdyz jo tak predstih snizis.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.10.10, 18:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
stroboskom už jsem dlouho nevytáhl ze šuplíky taky to dělám pod ty detonace, na volnoběh přidávám a když už se nezvedá moc volnoběh nechám pak jedu a po chloupkách ubírám až detonace skončí, doladím volnoběh a zkusím vše jetě jednou pokud je jinak vše OK celá VN a seřízené nové svíčky tak chytá a jede jak drak miloš
|
17.10.10, 18:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Presne, ako píšeu páni, tiež som to tak nastavoval...a potom ešte doladil tak, aby to štartér utiahol (bo ho vracalo kvôli vysokému predstihu) a je to...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.10.10, 19:12 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja to delam krapet jinak..nastartujes teplej motor, zvysis na neutral otacky na 3000 a pootacis rozdelovacem tak aby motor zacal zvysovat otacky dokud nezacne "palit".kousek uberes a jedes. akorat si pak zkus jesli nastartujes studenej motor
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.10.10, 21:22 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Sice to jsou všechno metody pokus/omyl- zkouška- pokus/omyl, ale ta Kachnisova verze se mi celkem zamlouvá. Blbý je, že nevim, jak moc dobře mám nastavenej volnoběh (šroubem zboku pod táhlem plynu, doraz zezadu mám úplně volnej), tak aby mi to po puštění plynu hned nechcíplo...
Kachnis: A když ten předstih nastavuješ na 3000 ot., máš odpojenej podtlak nebo ho necháš připojenej?
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
18.10.10, 07:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
No však jestli nastartuješ a bez plynu to hned chcípne, tak přidáš jemně na volnoběhu a zkusíš znovu, ne? Teď nevím co máš za stroj, ale jestli favo, tak u nějakých 500-600 ot./min. by se mohl udržet v chodu. Tak budeš přidávat na nějakých 800.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.10.10, 12:11 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
podtlak nechavam pripojenej..mam takhle odskouseno ladeni jak rozdelovace 105 na motoru 105,tak rozdelovace FA na 120 LS,tak 136X na 120 KLS i na obyc favu..proste tahle metoda neklame, jen je treba si pak zkusit jesli zakladni predstih neni prilis vysoky aby motor pri studenem startu nekopal proti.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.10.10, 21:45 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tak jsem asi narazil na jádro Pudla
Vrátil jsem zpátky původní rozdělovač (vyr. 06/06/2008, asi Čína nebo co) a vyměnil jsem víčko za jiný, protože stávajícímu se strašně kinklal středovej uhlík. Několik dní jsem s tím tak nějak jezdil. Studený to netáhlo, teplý jelo do 90 km/h, ale svíčky všechny stejně opálený.
Dneska jsem vymontoval svíčky a všechny černý jako uhel. Dal jsem je zpátky, rozdělovač otočil na značku, kterou jsem si udělal před úplně prvnim štelováním, nastartoval (chytil na brnk) a po chvilce brblání na volnoběh jsem to jel projet. Auto jde krásně za plynem, perfektně zrychluje až do 100 km/h, pak už se mu moc nechce, ale na delší rovině bych se určitě na 120 km/h dostal. Svíčky všechny opálený stejně, takový středně šedý s nádechem do cihlova (kvalita fotek je hrozná, holt telefon, no ). Ale zaráží mě to, že všechny podložky u svíček jsou od oleje. Co je tam teda špatně?
Teplej motor točí dýl, ale chytne bez plynu.
Ještě pak půjdu vyzkoušet, jak se bude chovat studenej motor, mám to tady od baráku do kopce, tak uvidim.
Ale zatim to teda vypadá, že bylo v hajzlu jenom víčko a já tady s tím maturuju skoro dva měsíce
Zvědavej jsem i na spotřebu, nakolik se bude lišit od poslední měřený, která byla 10,2 l/ 100 km
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
21.11.10, 15:14 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
na základní polohu ani stroboskop nepotřebuješ, palec má na sobě středovou rysku, rozdělovač má důlek a řemenice má čárku a boční víko stupnici, natoč si motor na pálení prvního válce ryska z řemenice na nule, pootoč řemenicí proti směru otáčení těsně před první slabší rysku na stupnici což budou někde 3-4 stupně, sundej víčko rozdělovače a v tento moment musí ryska palce směřovat na střed důlku na hraně rozdělovače, pokud ne tak pootoč s rozdělovačem tak aby to tam směřovalo, tím máš základní nastavení a musí to na něj chodit a jet i pod plným plynem pokud je vše ostatní v pořádku, a hadičku na podtlak máš předpokládám v pořádku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.11.10, 15:39 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tenhle rozdělovač bohužel důlek ani zářez nemá a i když jsem to dělal tak, že po nastavení cca 4°jsem sjednotil růžici s magnetama tak, aby palec byl na uhlík víčka pro 1. válec, tak to auto nešlo na neutrálu vůbec za plynem (plnej plyn byl cca 2500 ot.). Takhle to jede, ale zatim mám projetej teplej motor, studenej ještě vyzkoušim a napíšu dojmy...
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
21.11.10, 15:48 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tak je to dobrý, i studenej motor jede hezky. Zítra v práci ještě zkouknu svíčky (zatím jsem jezdl trasy do 5 km) a pak už jen změřit spotřebu...
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
21.11.10, 17:41 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Čím teda byl ten stav, kdy to nejelo? Rozdělovačem a víčkem? Nebo předstihem za rohem?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
21.11.10, 18:04 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Ve finále asi tim víčkem. Takhle to probíhalo:
Po rozvodech a těsnění pod hlavou auto blbě jelo-> začal jsem hejbat s předstihem-> nešlo mi to doštelovat, spotřeba 10,2-> výměna karburátoru a rozdělovače (za starší)-> teď už to nešlo seřídit vůbec a pokaždý maximálka do 90 km/h-> zpátky původní rozdělovač a jiný víčko-> výrazný zlepšení volnoběhu (bez zakopávání), zákl. nastavení a malý rozsahy okolo něj nezabíraly-> nastavení rozdělovače na původní polohu a konečně to trochu jezdí (byl bych radši za vyšší maximálku, než 110)
Pružnost motoru není nejhorší, odhadem se z nuly na 80 dostanu za cca 10-12 sekund. Na dvojku během chvilky jede 60 km/h a to nemám ani pořádně sešlápnutej plyn. Při rychlostech kolem 100 km/h mizerná akcelerace, při 110 km/h na pětku přibližně 1/2- 3/4 (to spíš) plynu, po přidání velice vlažně reaguje, ale zatim jsem ho neměl na dlouhý rovince, to až zítra cestou do práce...
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
21.11.10, 18:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|