|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
Oltcit 11R LPG
Zajímalo by mě, jestli tohle auto jde přestavět na plyn? Má to vzduchem chlazený motor a jediný chladič co to má, tak chladič oleje. Jak ohřívat reduktor? Hm?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
12.4.07, 21:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Oltcit 11R LPG
co elektricky?? prozkoumat reduktor jesli by do nej nesel namontovat nejakej vykonej keramickej odpor...nebo zkusit ten teplej vzduch od motoru zavest do toho reduktoru.... a profukovat ho jim....
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.4.07, 23:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Oltcit 11R LPG
skôr by som sa prikláňal k ohrievaniu vodou, predsa len by to bol zásah do reduktora, použil by som radiátor s kúrenia na ohrev vody, zaradiť ho niekam na výduch vzduchu, nejaké čerpadlo, prípadne ho poháňať s kľukovky, ale jednoduchšie elektické, dala by sa aj nejaká regulácia stálej teploty, možno nejako použiť aj klasický termostat....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.4.07, 23:57 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Když se přestavovaly 613, tak musí jít i rumun, nechcu kecat, ale mám pocit, že zplyňovač byl na tatrách elektricky vyhřívanej.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
13.4.07, 05:23 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Když jde LPG dát do Malucha, tak prošč ne do Oltcita?
Pravda, v Maluchovi je plynová bomba umístěna nastojáka na sedadle za řidičem ...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
13.4.07, 06:45 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
Drak píše: Když se přestavovaly 613, tak musí jít i rumun, nechcu kecat, ale mám pocit, že zplyňovač byl na tatrách elektricky vyhřívanej.
Tatry měli opravdu elektrickej
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
14.4.07, 12:16 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
jeden oltcit na plyn tady po městě jezdí, takže to určitě nějak jde.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
18.4.07, 06:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Pech. píše: jeden oltcit na plyn tady po městě jezdí, takže to určitě nějak jde.
pokud tě to jen zajímá, tak to jde, ohřev se řeší namotáním měděné trubky na výfukové potrubí a expanska s chladící kapalinou v 613 se to tak taky řešilo, jestli ti mohu poradit tak to nerealizuj, olcit má problém jezdit na benzín a toho sežere hodně ocita nejraději vidím na váze kovošrotu, tam cokoliv opravovat to je dílo miloš
|
18.4.07, 16:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|