Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 19:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Hlava motoru Škoda 105/120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek Hlava motoru Škoda 105/120
Měl bych takovej dotaz o kolik se může maximálně snížit hlava (aby tam šlo sériové těšnení a aby motor neodešel hodně brzo) u Š105 ? a u Š120 ?tam je to jiné né ?díky za rady :)


8.2.11, 05:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
No to zalezi v jakym stavu mas motor...esli mas vule na pistnich cepech nebo ojnicnich loziskach bych hlavu nechal tak jak je :)
jinak osobne...do normalniho provozu a pro normalni jezdeni bych ji snizil tak o pul mm max o 1 vic jak o 1mm bych ji nesnizoval urcite ani na zdravem motoru ;)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


8.2.11, 11:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
Můžeš vzít 105tku i 120cku o 2 mm. Dostaneš se na kompresi mírně pod 10. Což je sériová 120LS,130,136 ;)
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


8.2.11, 13:14
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
Co se týče těsnění, tak nesmíš překročit tloušťku spodní strany, aby ti mělo co těsnit. :wink: Čím více to snížíš, tím větší problémy - vysoké tlaky, zeslabená hlava, problémy s nastavením ventilů, klika dostává na frak.


8.2.11, 13:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
měl sem 120 ku mko u tý se dělala komplet GO motoru hlavu sem měl sundanou o 2mm a když se dávala pryč motor měl nalítáno 95000km a šlapal jak švýcary :)

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


8.2.11, 13:28
Profil

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
a co myslíte jakou bych měl použít klikovou hřídel ?měl bych nechat sériovou nebo tam dát lepší aby vydržela tlaky ? nechci abych se s tim musel potom zas babrat tak když už bude rozebranej tak se udělá i klika,pánve,ojnice,vačka,....karbec z čeho bych měl použít kliku,pánve (samozřejmě nové a z jakého typu ?),ojnice a vačku ?co myslíte že bych tam hodil vačku z Fava 254/254 ?nebo jinou ?díky za rady


8.2.11, 19:15
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
S tím,co tam bude za výsledný výkon,jiná klika není potřeba....Ta co tam je,to jisto jistě vydrží...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


8.2.11, 20:48
Profil

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
slyšel jsem že když tam dám ojnice z Favorita resp. z Feldy tak že se mi taky zvýší výkon ale nechce se mi tomu věřit jaký je v nich rozdíl ?podle mě jsou jen tvrdší nebo je i jinej rozdíl v nich ? a jakou teda vačku ?


9.2.11, 05:56
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
OJNICE? Nebyly to vahadla?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


9.2.11, 07:20
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
nn ten dotyčný z aukra mi to nabízel :) ale ja sem si říkal že je to kravina a co tu vačku jakou bych měl použít ?


9.2.11, 13:57
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Hlava motoru Škoda 105/120
Vačku doporučuji 260 nebo jí podobnou.254 nezavrhuji,ale je to jen sériová vačka.Kdybys chtěl mít velký oči,tak do ničeho co je 280 a vejš nechoď,pokud ti není nic známo o úpravě motoru.Protože ten na to prostě bez velkýho zásahu nepojede:!: ...Mimochodem i na 260sátku bys měl mít udělanou hlavu se sacím potrubím,né jen sníženou hlavu.To není úprava to je dát hlavu pod hlavu frézky nebo pod kotouč magnetky a vzít jí dosedací plochu a pouze věřit,že o to,co mě ubere kompresní prostor tak z toho mála vytěžim o kapku víc výkonu :lol:Ano,vytěžím,ale ještě se strachem,že mě budou doprovázet detonace při každý větší zátěži protože průtok do válce bude pořád obrazně malej a stejnej.V zásadě výkon jako takový je přepočtený na objem směsi nasáté a spálené za určitý čas a nezáleží jestli máš 5000ccm nebo 500ccm.Pokud dostaneš za ten určitý čas do pětistovky tolik směsi jako do toho pětilitru,máš zaručeno,že výkon obou motorů bude naprsto shodný :wink: ...A určitě to tam nedostaneš sníženou hlavou, nebo ojnicema.Tak tolik málo teorie...Motor je krásná Fyzika.Jen je jí tam tolik,že se v ní člověk musí pomalu orientovat a naslouchat při úpravě i negativa,aby neudělal někde přešlap a ve výsledku to nebylo horší nebo stejné,když to mělo být určitě lepší,to je praxe...V zásadě tedy "málo někdy znamená více" je naprostá pravda..Tím se řiď.A věř že sériová hlava 105-120-130 snese hodně aby byla méně a získ byl mnohem více.A aby byla více,je k tomu jen malý krůček,ale to je pro závody a né pro normální provoz.Je to totiž už i o spotřebě a taky o penězích...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


10.2.11, 00:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz