|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvek: 1 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
Ohladne 136 favo motora
Mam v skodovke 136 favo motor, ale nektore veci mi nejsu jasne Favo ma motor inak ulozeny a inu olejovu vanu a inak ma tu palicu na meranie oleja. ako by som to asi mal mat ja? tj v akej hladine by som mal merat max a min
136 ma ine sacie potrubie a stary vzduchovy filter sa mi tym padom uz neda uchytit na vieko ventilov, drzi mi len na tom jednom srobe na karburatore. Jak je to uchytenie normalne riesene na 136 motoroch?
Vyhrievanie sacieho potrubia je sice v zime fajn vec ale nezatazuje to viac chladenie obzvlast v lete? ze ci by nebolo vhodne to nejako na leto odpajat/zatvorit?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
11.2.11, 12:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvek: 1 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|