|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
pistiq
Příspěvky: 3
|
Favorit 1.3 mpi
Mam taky problem...prehodil som motor z felicie 1.3 mpi do favorita...do celeho auta je natahana komplet kabelaz z felicie...mroblem je v tom motor krasne nastartuje aj ide...ked ide na volnobeh bezi bez problemou vkuse...az pokial sa z autom nezacne jazdit...po chvili strati vikon zdochne a potom uz nejde nastartovat...prisjel som na to preco nejde nastartovat...zapluje to sviecky...ked ich vicistim to iste sa zopakuje...co sa tika snimacou a podobnich veci okolo motora som uz skusil vimenit skoro vsetko...jedine som este neriesil cerpadlo a rj motora....moze to byt sposobene tim ze nadrz aj z cerpadlom tam zostala poovodna z jednobodovky...???
|
18.2.11, 03:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: Favorit 1.3 mpi
a ty jsi prehodil kompletni motor z feldy??vcetne sani,vstriku,klapky a vseho????cerpadlo na mpi ma tusim mit silnejsi moturek...takze s jednobodovym to bude urco delat nejakej bordel...
|
18.2.11, 05:55 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Favorit 1.3 mpi
buldozerxxx cerpadla medzi sebou by som povedal ze su zamenne.
pistiq: hod to na VAG a sleduj teplotu motora a funkciu lambda sondy. Jedno z toho bude v prdeli (cidlo/lambda)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.2.11, 06:30 |
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: Favorit 1.3 mpi
no ne nejsou...vyrobce udava u BMM a u MPi rozdilny tlak cerpadla.....BMMcerpadlo bude podle mne v MPi slabe...mozna pobezi ale ne tak jak ma....
|
18.2.11, 15:27 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Favorit 1.3 mpi
Kwiko to ma pokombinovane, a slo to ale mal s tym problemy pri dlhodobom pouzivani.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
18.2.11, 16:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit 1.3 mpi
Jestli je rozdíl mezi BMM a MPi nevím, ale mezi 1,3 a 1,6MPi je rozdíl určitě, to vím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.2.11, 16:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Favorit 1.3 mpi
tlak nezalezi na cerpadle ale na regulatoru a ten ma bmm u vstrikovace a mpi na liste...taky tipuju KO lambdu a nebo to cidlo teploty
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
18.2.11, 19:09 |
|
|
pistiq
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit 1.3 mpi
buldozerxxx...ano prehodil som komplet vsetko... darklord,Jiri...to som uz vyskusal...bez vysledku...dal som aj cisto novu lamdu...nepomohlo to...cidlo teploti som skusal tiez prehodit z funkcneho auta...a nic... Jiri...ja by som tiez povedal ze tlak zavisi od legulatora...ale ci to BMM cerpadlo nieje az take slabe ze to nepretlaci any cez ten regulator MPI pri zatazi...
|
21.2.11, 05:39 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Favorit 1.3 mpi
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
21.2.11, 08:52 |
|
|
pistiq
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit 1.3 mpi
kwiko...stoho co som si tam precital som vyvodil ze asi chybu v cerpadle hladat nemusim...skusim to este raz okolo tej lamdy...a potom sa skusim pohrat este z regulatorom tlaku...ten som este neriesil...
|
21.2.11, 19:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 85 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|