Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 08:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Špatně startuje, kontrolka oleje. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Bordel v redučáku, ne?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.5.07, 06:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Drak píše:
Bordel v redučáku, ne?


Ne,pod rozvodovým kolem na klice je velká podložka která se opírá o axiál a ona byla prohlá.Takže při utažení řemenice se ti to stáhne přes tu podložku a jelikož byla prohlá ve prostřed tak se středem opírala ale krajema o axiál ne,takže si vzal za setrvák a axiálně si sním a s klikou hýbal asi 2mm.Proto někdy to odcestovalo od axiálu a nemazalo to,někdy po zatížení se to zas vrátilo a v poho.....byl to pro mě oříšek.... :D

_________________
Obrázek


3.5.07, 07:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
roman heller píše:
Kristensen píše:
hm, tak to pak už jedině pánve na klice - ojnicích



jj.....hele,na mím upraveným sem měl jednu záhadu kterou sem vyřešil ale trvalo to.....představ si že mám budík na tlak mazání a když sem mu dával zabrat tak začal mazat na poloviční tlak a svítila kontrolka ale vápětí sem mu dal zas čouda a opět to mazalo dobře.....takže to bylo jak kdy...třeba to týden bylo ok a pak se to zas objevilo.....přitom olej tam byl,nový sací koš,nový ojniční ložiska a ložiska na klice a axiální ložiška......kde by si hledal záhadu? :D


Jo tak tenhle problem jsem řešil a bylo to ve vymačkaný kuličce přetlaku na koši. Ale ty píšeš že máš novej tak to nevim.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.5.07, 13:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
k-dog píše:
mám to auto nedlouho a první věc po koupi byla kontrola náplní...nikde jsem nepsal, že mi v zatáčce svítí olej, jen, že mi svítila kontrolka oleje a po projetí zatáčky mi zhaslaa zase se rozsvítila..teď už je to ok, jak jsem psal, chytlo to napoprvý a už nesvítí olej...a stav je ok..ale stejně ho budu měnit, i filtr...Jako podle štítku se měl měnit 2002, 1 majitel ho prodal zhruba týhle době a druhá majitelka ho nemusela měnit v servisu, takže tam může být nějakej novější, každopádně já ho ale vyměním, filtr nejnovější už nevypadá.



len si veru pekne vymeň plej, filter a keď sa takto dlho jazdielvalo bez výmeny, kukni si aj sací kôš čerpadla oleja, čo nie je zanesený...treba dať dolu olejovú vaňu a pozrieť, či nie je sací koš (sitko) zapchatý...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.5.07, 19:15
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz