Autor |
Zpráva |
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Jasný a klapka v zavřený poloze by se měla stěny dotýkat jen krajem klapky nesmí tam zajet uplně celá a dotýkat se celou stěnou klapky žejo ?
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
17.3.11, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Nedotýkat. Musí tam být štěrbina, ale tak malá, že ji sotva uvidíš.
|
18.3.11, 06:11 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Idealne sa to nastavuje proti svetlu v tmavej garazi. Karbec ale musi byt vycisteny, bez bordelu v komorach, srobik povolit ze sa komora uplne zavre a potom pritahovat az do momentu ked sa okolo klapky urobi 'obruc' ako pri zatmeni slnka. Potom je to ideal.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.3.11, 08:26 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Jasný to je dobrej nápad takže povolím až se klapka zavře, pak dám difuzorem proti světlu a budu dotahovat šroub až začnu vidět že začíná něco prosvěcovat tak je nastavená a ten šroub je jak když nastavuju směs, nebo se pak musí ještě něčím zajistit ?
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
18.3.11, 11:13 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Ten šroub je zespoda u osky klapky, je to červík a nezajišťuje se. Jo a nastav si rovnou obě klapky. A pak seřídit volnoběh.
|
18.3.11, 11:33 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Tak sem ty klapky nastavil, dal sem difuzory proti světlu a díval se až šlo vidět trochu světlo tak sem to tak nechal a važně plyn de lehoučce a nezůstává zaseklý měl bych ale další dotaz, jak sem to nastavil, trochu sem musel vytočit větší šroub na nastavování směsi (víc vzduchu) a když je motor uplně prohřátý tak ze zvýšených otáček jde pomaleji do volnoběžných otáček když pustím plyn a mírně kolísají na volnoběh otáčky, ale to myslím dělalo i předtým...to je asi vylítaným rozvoďákem, je to všechno v pohodě ? Jo a motor začal o hodně víc táhnout, jak v tahu tak do otáček, nešla předtým 2.komora
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
19.3.11, 11:24 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Jo, čím větší škvíra mezi klapkou a stěnou a čím více přídavného vzduchu, tím pomaleji jde motor z otáček. Jen mě zaráží že to chce více přídavného vzduchu, ale je to možné. Kolísající volnoběh může být i nevhodně nastavenou sytostí, rozvoďák mám vytahaný jak prase, ale motor mi běží jak hodinky (když zrovna pálí všechny 4 válce ).
|
19.3.11, 11:29 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Tak to že se pomaleji vrací z otáček by nevadilo, ale stejně nechápu, když ta mezera byla snad menší než vlas a ten volnobeh možná až tak nekolísá, otáčkoměr nemám, jen sem tam něco trochu zarezonuje , ještě s karbem trochu zalaboruju když nebude vyhovovat
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
19.3.11, 12:05 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Škrtící klapky u SEDRu
Tak sem ještě včerejší odpoledne laboroval s klapkama pak sem nastavil směs a ted jezdím jak fik a klapka zatuhlá nezůstává díky za rady
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
20.3.11, 11:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|