Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 fávo se dusí 
Autor Zpráva
Online
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: fávo se dusí
A místo 12 tisíc za opravy si připrav 120 tisíc. :mrgreen:


26.4.11, 13:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: fávo se dusí
tak potom si viem predstavit, ze ti zvysky oleja spinia sviecky a potom ti samozrejme kolabuje zapalovanie. Skus kupit uplne nove sviecky (stacia brisk za tusim 14kc kus) a prvych 150km ti to buje jazdit bez absolutnych problemov.

Ak to tak bude, precitaj si mudre knizky (andrt, cedrych, hamlin / sekcia uzitocne odkzy) a ak si socka, cez leto zvladnes opravu aj svojpomocne za par korun. Favo si si asi kupoval prave kvoli tejto jeho vlastnosti

Niekto ten motor jednoducho pekne uvaril, nudzovo sa daju vymenit gufera ventilov...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


26.4.11, 14:02
Profil

Příspěvky: 26
Bydliště: Habartov, Karlovarský kraj
Příspěvek Re: fávo se dusí
Už mám domluvenou výměnu motoru za celkem cca 3000Kč. Jsou to poslední investice do tohoto auta. Technickou jsem udělal před cca 14dny, takže pokud se vše podaří, poslouží do další technické a potom konec.


26.4.11, 15:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: fávo se dusí
ďaľší čo ide meniť motor kôli ucpanému výfucku, alebo nejakej banalite :shock:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.4.11, 15:40
Profil

Příspěvky: 26
Bydliště: Habartov, Karlovarský kraj
Příspěvek Re: fávo se dusí
kwiko píše:
tak potom si viem predstavit, ze ti zvysky oleja spinia sviecky a potom ti samozrejme kolabuje zapalovanie. Skus kupit uplne nove sviecky (stacia brisk za tusim 14kc kus) a prvych 150km ti to buje jazdit bez absolutnych problemov.

Ak to tak bude, precitaj si mudre knizky (andrt, cedrych, hamlin / sekcia uzitocne odkzy) a ak si socka, cez leto zvladnes opravu aj svojpomocne za par korun. Favo si si asi kupoval prave kvoli tejto jeho vlastnosti

Niekto ten motor jednoducho pekne uvaril, nudzovo sa daju vymenit gufera ventilov...


Svíčky jsem samozřejmě měnil i s kabeláží, problém to nevyřešil. V servisu mi kontrolovali a měřili zapalování a to bylo v naprostém pořádku. Docela dost věřím tomu že to je nějaká banalita třeba v karburátoru nebo kdesi jinde, ale prostě už sakra dlouho na to nemůže nikdo přijít a hledání této s prominutím "píčoviny" se už vyšplhalo na nekřesťanskou sumu. A ve stavu jakým momentálně to auto je jezdit nemůžu, proto jsem se rozhodl vyměnit motor. Výfuk mi v servisu kontrolovali a ucpaný není, ale pokud nový motor nebude fungovat, tak ze zvědavosti a abych měl klid na duši ho zkusím sundat sám (nevěřím že by to ve dvou servisech přehlídli). Za 10 dní Vám sem napíšu jak jsem dopadl, každopádně všem moc děkuji za pomoc, rady a ochotu. Jsem rád, že existuje takové forum :roll:


26.4.11, 21:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: fávo se dusí
Jak já to vidím tak v podstatě se žádná velká kontrola soustav nekonala... To že ti jak ty říkáš měřili zapalovací soustavu neznamená že ověřili vše. Ono je sice hezký že ti udělali kontrolu průběhu předstihu, ale jestli to neměli napíchnuté na osciloskopu tak zjistili akorát tak velký kulový o tom jak na tom zapalování je. Ono je moc pěkný že předstih jakš takš sedí, ale je spousta dalších parametrů zapalovací soustavy které se stroboskopem změřit nedají ( alespoň ne teda "pistolí"). Tou hallovou sondou si myslel nejspíš indukční čidlo nebo kleště které se většinou dává na kabel k prvnímu válci. Tím se ale zapalovací napětí atd. neměří. K tomu je potřeba osciloskop. Dál ty emise... to je taky taková kontrola ne-kontrola... bez pořádného zatížení které by simulovalo reálný provoz je prostě o ničem. Takže tam to chce minimálně seřizovací stolici a nebo člověka který dokáže posoudit jak natom karburátor a všechny jeho prvky jsou. A motor základy jako kontrola tlaku válců, vůle ventilů, těsnost sacího potrubí apod. netřeba snad psát.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


27.4.11, 15:19
Profil

Příspěvky: 26
Bydliště: Habartov, Karlovarský kraj
Příspěvek Re: fávo se dusí
Samozřejmě máš pravdu, ale dneska není lehký takovýho člověka sehnat. Nebo aspon já ho nesehnal, myslím si že se těm lidem tu závadu důkladně nechtělo hledat, protože viděli starý auto. Kdyby tam přijela taková audina, tak by to asi bylo o něčem jiném :-(


27.4.11, 16:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz