|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Škoda Felicia 1.3MPI r.1999 - netáhne na jedničku za studena
Autor |
Zpráva |
matys
Příspěvky: 2
|
Škoda Felicia 1.3MPI r.1999 - netáhne na jedničku za studena
Zdravím, mám problém s mojí feldou. Když ji nastartuji a chci slušně vyjet z křižovatky na jedničku tak prostě nechce jet.Musím ji dát minimálně 2500ot/min. POkud je zahřátá táhne už skoro od volnoběhu. Moje felda má najeto necelých 53 000km. Můžete mi poradit čím by to mohlo být? Díky moc. Matys
|
5.7.11, 09:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Škoda Felicia 1.3MPI r.1999 - netáhne na jedničku za stu
čerpadlo, tlak paliva, hall, alebo zapaľovacia lišta...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.7.11, 09:48 |
|
|
matys
Příspěvky: 2
|
Re: Škoda Felicia 1.3MPI r.1999 - netáhne na jedničku za stu
promiň ale co je to hall?
|
5.7.11, 10:06 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Škoda Felicia 1.3MPI r.1999 - netáhne na jedničku za stu
michalkatka: Ses blbě vyspal, ne? Být to hall, nejedeš vůbec. Být to tlakem paliva, nejelo by to spíše při plném plynu. Být to zapalovací lišta, vůbec bys nenastartoval.
matys: Snímač otáček klikovky. Dělá mi to taky, po startu se tomu nechce.
|
5.7.11, 10:12 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Škoda Felicia 1.3MPI r.1999 - netáhne na jedničku za stu
spíš bych to viděl na špatný čidlo teploty, když je to studený tak ti to kecá a zachlastá se to, dej to na wag a koukni do bloku měřených hodnot co ti to hlásí když to takhle blbne...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
5.7.11, 10:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Škoda Felicia 1.3MPI r.1999 - netáhne na jedničku za stu
koľko súčiastok som zažil takých že išli, ale zle, či už čerpadlá, hallove snímače atď, lepšie sa hľadá čo je zlé ak to nejde vôbec...
samozrejme diagnostika, ale ak by mal zlé čidlo teploty tak za studena ide ok, za tepla to začne zahlcovať v prípade že si jednotka myslí -49,5°C...
vychádzam že za studena porebuje najviac paliva v zátaži, možno aj zanesený palivový filter, zmeraním tlaku paliva nič nepokazí...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.7.11, 18:16 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|