Zavzdušňovanie zmiešavača
Autor |
Zpráva |
DemolitionBoy
Příspěvky: 95 Bydliště: Levice
|
Re: Zavzdušňovanie zmiešavača
Tak doplním svoje včerajšie dielo aj ja... Hlava vymenená, tesnenie temaco, nový olej, a filter. Hlava doťahovaná ako Michal hovorí špirálovito, podľa návodu, a hlavne som to "nepretiahol".
Hneď po montáži som si jednu zapálil, a frčal 120-kou domou. Hlava a tesnenie vydržalo, všetko v pohode a chladí to o sto-šesť. Takže nakoniec čo som robil 2 týždne na prvý raz, som spravil za 7 hodín včera a v tom je ešte i kompletný výplach a čistenie chladiacej sústavy. Som z toho celý šťastný.
Teraz nasleduje karoséria, ktorú musím spraviť "oku - prijateľnou" a stabilita auta. Všimol som si že v ostrejších zákrutách 70-kou ma to dosť hojdá až niekedy mám pocit že som na jachte.
Ohľadom reduktora - už sa nezavzdušňuje, ba dokonca je fajnovo teplý po krátkej i dlhšej jazde...
No a aby som sa veľmi neukecal k šťastiu, pri silnom zábere mi auto cuká - ale to bude tým predstihom, na ktorý som buď ja úplný antitalent, ale už rozdelovač skoncoval. Cievka je nová takže neviem kde ešte môžem hľadať chybu...
_________________ Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor. Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993 Passat B3, 1,9D, 1993 Favorit 136L, 1990
|
5.8.11, 13:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
BORISROSSI
Příspěvky: 195 Bydliště: Trnava
|
Re: Zavzdušňovanie zmiešavača
ked si nechcel aby ti to auto po ceste plavalo, preco si si zohnal zrovna favorita, u nich je zname ze pri prechadzani ostrejsich zskrut treba mat zavrete okno aby si cez neho nevypadol, felicia so stabilizatorom by bola vhodnejsia, na favo sa da ten stabik namontovat tiez, ale musis zohnat aj napravnicu bentler, s tym by ti vedel dobre poratit michal kedze ho tam ma
s tym predstihom sa pohraj, na plyn ma byt vyssi ako na benzin, az okolo 6-11, niektory maju skusenost aj s vyssim a pohoda, zalezi od konkretneho motora
_________________ Škoda Favorit 135LS 1992 with 136 engine
|
5.8.11, 18:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Zavzdušňovanie zmiešavača
cukanie môže byť sviečkami, viečkom, VN káblami, palcom, alebo cievkou v rozdeľovači, teoreticky aj indučkou, ale s tým som sa ešte na Fave nestretol...
pokiaľ nemáš strobo tak predstih treba nájsť podľa detonácii...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.8.11, 15:30 |
|
|
DemolitionBoy
Příspěvky: 95 Bydliště: Levice
|
Re: Zavzdušňovanie zmiešavača
Sviečkami to nebude. Už je v tom aute tretia sada ... Tentoraz Bosch. Stroboskop nemám, takže to nastavujem počas jazdy podľa ťahu. Kopec nemám problém nájsť, pretože sú všade okolo dediny, kde bývam. Cievka v rozdelovači je nová, aj palec. Viečko rozdelovača je nové. Takže zostávajú káble - tie som ešte nemenil. Ale ak sa podarí, vymením aj tie.
Nie je nejaký spôsob ako by som si mohol nastaviť zapalovanie bez strobo? napríklad myslím tým žiarovkou alebo skúšačkou...
_________________ Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor. Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993 Passat B3, 1,9D, 1993 Favorit 136L, 1990
|
8.8.11, 07:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Zavzdušňovanie zmiešavača
predzápal bez strobo sa dá nastaviť podľa detonácii, ak v nižších otáčkach pri pridaní plynu "zaklepú ventily" treba predstih mirne ubrať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.8.11, 08:45 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|