|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Autor |
Zpráva |
DefiantM
Příspěvky: 35 Bydliště: Jihlava
|
Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Ahoj, poslední dobou mám problém, který se neustále zhoršuje. Motor na Š120L (najeto cca 68tis - za poslední rok 6tis) za studena či ihned po zhasnutí nastartuje hned ale jakmile auto chvíli stojí (od 5 min déle) a motor začíná být vlažnější a chladnout tak startuje velice těžce, musím nechat točit startérem třeba 10 vteřin. S tím souvisí i další problém a to volnoběžné otáčky. Při studeném startu na sytič už motor nemá 2000 otáček ale jen něco přes tisíc a po pár sekundách začne mít nepravidelný chod, po nastartování za tepla či vlažna se musím ihned rozjet jinak otáčky klesnou a motor zhasne. Pokud zastavím uprostřed jízdy, motor si ale drží klasických 800 jako normálně - pouze pokud stojím v prudším kopci, auto má opět tendenci zhasínat - musím proto mít zataženou ručku a trošku šlapat na plyn abych vůbec odjel. Zkoušel jsem s kamarádem pročistit karburátor - na pár dní jak kdyby se to mírně zlepšilo ale teď už jsou problémy zase... Může být něco ucpané či špatně seřízené? Poraďte prosím...
|
7.8.11, 14:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Vsadil bych na bohatou smes na volnobeh.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
7.8.11, 14:46 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Netesný prívodný ventil v plavákovke (alebo deravý plavák) a tak sa karbec preplavuje...z toho potom vyplvýva aj bohatá zmes...
Ale chcelo by to aj kontrolu zapaľovania, no ak je zjavný problém v kopci (ak auto stojí zadkom dole), tak to bude preplavený karbec na 99%
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.8.11, 14:53 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Když mi zhasínal podobně motor, tak jsem to prohnal až k vysokým otáčkám a byl klid. V karburátoru se mi zřejmě ucpala některá tryska. A teplý motor startuj se sešlápnutým plynem.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
7.8.11, 17:59 |
|
|
DefiantM
Příspěvky: 35 Bydliště: Jihlava
|
Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Karburátor jsme vyčistili, s plynem startuji - nejsem blbej - říkám, že to dělá až cca po pár minutách stání, když startuji hned tak vše v pohodě.
|
7.8.11, 19:38 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
ako bolo povedane hore, skontroluj testnost ihloveho ventilu a/alebo vysku hladiny v karburatore, je mozne, ze pri cisteni, rozoberani a skladani ste ohli nos na plavaku a teraz je tam vela benzinu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
8.8.11, 08:33 |
|
|
Bobo31
Příspěvky: 28
|
Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Bud hodně nebo malo benzinu v plovakove komoře ale spiš malo měl sem podobny problem stačilo vyměnit jehlovy ventil a nastavyt plovak .skontroluj si čistici sitko když tak ho vymněn.
|
8.8.11, 11:17 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
DefiantM píše: s plynem startuji - nejsem blbej - doufam, ze muzu poradit kdyz sem blbej a motor mi startuje bez plynu jak studenej tak teplej. videl bych to na zasekavajici se jehlovy ventil na karburatoru, protoze cast toho co popisujes napovida bohate smesi a cast chude..jinak kdyz treba jedes cca 80 z kopecka a podradis na 3, strili to do vyfuku??
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.9.11, 21:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|