rozdělovač fa do 105-130,aneb opakování je matka moudrosti
Ahoj,chtěl jsem se zeptat co přesně se musí na favorit rozdělovači udělat aby fungoval v mym 130 tkovym motoru, četl jsem článek pana čecha ale nějak jsem z toho moudrý nebyl,on tvrdí že je nutný přihnout táhlo podtl.komory,vyměnit pružinky,srovnat držáčky pružinek odstř.regulace.........................................................................................................................................................
no prostě dá se to nějak jednoduše vysletlit?jedná se mi hlavně o tu spotřebu paliva rád bych zase jezdil za 7,5 l a ne jako teď s kontaktnim zap. za 11L.navíc furt nějaký seřizování,bla,bla,bla....
Tím se nechci pana čecha nějak dotknout,jen že on tvrdí něco,další tvrdí zase něco ,jiného,tak aby v tom neby bordel,určitě to bude zajímat i jiné.díky za každou pomoc.