Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Sadra17 píše: Kristensen píše: Je podstatný aby tlak nepřesáhnul 12, potom ten motor strašně stvrdne, to znamená že se hodně svým chováním přiblíží ropákoj, jeden kamarád ladil škodovku až doladil s tlakem na 16 a to auto v podstatě nejelo, bylo to jak obyč nafta bez turba akorát na benzín a se svíčkama a karburátorem ten motor příjemně (ale žádnej extrem) táhnul od 2000 ot/min ale ve 3500 končil a pak už se dál ani nechtěl vytáčet, prostě byl pružnej v nízkejch ale jinak absolutně umřel. to by mohlo bejt dobrý na spotřebu
Tak to nevim protože to tam měl chvíli a spotřebu nesledoval.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.5.07, 07:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Dr Meduza píše: Hm tak to kdyby vedel nekdo o nekom za takydle ceny v okoli Prahy nebo Chomutova, tak by to mozna stalo za pokus Uz sem ujel bez zavady asi 1000km
No jestli to máš cestou kolem na Prahu 10 tak já ti jí za ty tři kila hlodnu:) A nebo do Brandejsa...???Není problém.Ale to,že je to hliník a máš rád Škodovky
|
11.5.07, 13:17 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
patrik-hp píše: Dr Meduza píše: Hm tak to kdyby vedel nekdo o nekom za takydle ceny v okoli Prahy nebo Chomutova, tak by to mozna stalo za pokus Uz sem ujel bez zavady asi 1000km No jestli to máš cestou kolem na Prahu 10 tak já ti jí za ty tři kila hlodnu:) A nebo do Brandejsa...???Není problém.Ale to,že je to hliník a máš rád Škodovky
Hm to by mozna slo, ale bojim se rozebrat motor, abych nezistil hruznou skutecnost, ze je tesne pred hrobem
Ikdyz stejne budo sdelavat svody, tak se muze dat dolu cela hlava
|
11.5.07, 18:52 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Dr Meduza píše: patrik-hp píše: Dr Meduza píše: Hm tak to kdyby vedel nekdo o nekom za takydle ceny v okoli Prahy nebo Chomutova, tak by to mozna stalo za pokus Uz sem ujel bez zavady asi 1000km No jestli to máš cestou kolem na Prahu 10 tak já ti jí za ty tři kila hlodnu:) A nebo do Brandejsa...???Není problém.Ale to,že je to hliník a máš rád Škodovky Hm to by mozna slo, ale bojim se rozebrat motor, abych nezistil hruznou skutecnost, ze je tesne pred hrobem Ikdyz stejne budo sdelavat svody, tak se muze dat dolu cela hlava
Jj...tak jestli hrobníkem státi se chceš a víš o tom,tak to ano
|
15.5.07, 16:49 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
patrik-hp píše: Dr Meduza píše: Hm to by mozna slo, ale bojim se rozebrat motor, abych nezistil hruznou skutecnost, ze je tesne pred hrobem Ikdyz stejne budo sdelavat svody, tak se muze dat dolu cela hlava Jj...tak jestli hrobníkem státi se chceš a víš o tom,tak to ano
No ikdyz dal sem novej olej a svicky a motor zase docela slape, tak by se este mohlo na nem neco zrobit
|
15.5.07, 19:59 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Dr Meduza píše: patrik-hp píše: Dr Meduza píše: Hm to by mozna slo, ale bojim se rozebrat motor, abych nezistil hruznou skutecnost, ze je tesne pred hrobem Ikdyz stejne budo sdelavat svody, tak se muze dat dolu cela hlava Jj...tak jestli hrobníkem státi se chceš a víš o tom,tak to ano No ikdyz dal sem novej olej a svicky a motor zase docela slape, tak by se este mohlo na nem neco zrobit
|
16.5.07, 16:07 |
|
|
mario
Příspěvky: 3
|
snizeni hlavy
Hele chlapi jestli mate starsi prototip tak kompres je 8,8.Kdyz tam date rovne pisty tak se kompres zvedne neco pres 9.Starsi ventyly maji uprostered malou prohluben tak tam dejte rovne a kompres bude 9.7 .Na starsim modelu muzete hlavu snizit 1,5mm a na novem jenom 1mm.A to ze kompres nesmi presahnout 12 kompres neni pravda u zavodnich stroju je kompres 12,5 je to nejlepsi.Jeste kdyz to udelate musite jezdit na benzin bezolovnaty nej.98 nebo 100 oktanu.V teplem pocasi to dela problem ale pod karburatorem je mrizka ktera ohriva benzin tak ji dejte pryc.A jeste musite dat prime sani protoze tam vede hadice od vyfuku do filtru tak ta musi jit taky pryc.Dale tam je v sacim potrubi z hlavy do karbce vede tepla voda na ohrev paliva ty hadice propojte,kdyz to udelate tak v potrubi je cidlo jestli mate strikacku pri tom odpojeni tech hadic cidlo zustane bez ohrevu a motor si bude myslet ze je furt studeny tak to zlepsi vstrikovaci smes a vykon bude vetsi.Dale do toho potrubi vede hadice od dolivani oleje jsou tam dve trubicky tak ty hadice prehodte pujde tam vice vzduchu a zas zvysite vykon.Jinak zvysíte vykon tim ze na vyfukove vahadla hodite hlinikovou tyc.Jo pri tom snizení hlavy nezapomente vyladit ventyly ja jsem zavodnik a s favoritem jezdim MČR. 0-100 pod 8sekund a taham neco pres 200kmh.Mam tam spoustu dalsich uprav je tam asi 75 Kw a vic pres ne to nevim merit se to bylo ale potom jsme udelali dalsi upravy.Kdyz tak se ptejte na co koliv.
|
23.5.07, 13:12 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
no ja stejne tu hlavu budu muset sundavat, tak bych ji asi nechal vzit jenom trosku, ted je tam spatny tesneni, takze by se vzaly 2 mouchy jednou ranou
|
23.5.07, 22:50 |
|
|
mario
Příspěvky: 3
|
nech si to snizit 0,5 to by ti melo stacit je to tak akorat.
|
25.5.07, 17:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|