Seřízení klapek karburátoru
Pánové, teďka jsem se pročítal Biblí páně Andrta, a narazil jsem na pasáž pojednávající o seřízení klapek na karburátoru. V "servisní dokumentaci" mojeho vozidla je vidět že ze začátku byly seřizovaný poměrně pravidelně, ale pak se na to začalo dost kašlat. Korunu sem tomu asi nasadil sám, když jsem před rokem vyměnil těleso karburátoru, protože byl zadřený druhý stupeň. Zajímalo by mě teda, jak moc podstatný vliv na chod motoru, životnost a spotřebu paliva má sařízení těchto klapek, popř, jestli je možné jejich seřízení v polních podmínkách. Úchylkoměr "hodinky" bych si mohl půjčit od kamaráda, ale přípravkem MP 1-128 nedisponuji. Není to nic akutního, jenom mě to zajímá. Takže za objasnění problematiky předem děkuji a Škodě zdar
.