|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Autor |
Zpráva |
Johny_Servis
Příspěvky: 52 Bydliště: Napajedla
|
Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Ahoj
Normálně jedu a najednou teplota leze rychle nahoru, po chvíli zase dolů, pak topení netopí, pak zas topí normálně. Jasně těsnění pod hlavou říkáte si - ale já ho sakra měnil před 20 tisíci kilometry ! Abych to upřesnil 185 000 km - sehnal jsem auto 200 000 km - přestavba na LPG 233 000 km - měněno těsnění pod hlavou 253 000 km - současný stav, podobný tomu předešlému při 233 000 km
Nemůže to být například tímto: 1) vodní pumpa 2) nedostatek vody v expanzce (teď jak auto vychladne, tak to půjdu zkontrolovat)
S tím souvisí i pod-dotaz: V rychlostech nad 90 km/h, čím "prudčeji" přidám plyn, tím jsou silnější vybrace do řízení a karoserie - pokud ale dosáhnu nějaké rychlosti - třeba 110 nebo 120 km/h a povolím plyn, tak se vybrace uklidní. Může to být způsobeno vymačkanými silent-bloky u vodní pumpy a dole u převodovky ? Má to souvilslost s víše uvedeným, protože by se mi závada vodní pumpy docela "hodila", že bych tím mohl zabít 2 mouchy jednou ranou (odstranění vybrací a výkyvů teplot) - ale takové štěsí asi mít nebudu. Jak zjistit špatnou pumpu, pokud už mi z ní nechčije kapalina všude kolem.
Díky
|
3.1.13, 18:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
termostat
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
3.1.13, 18:20 |
|
|
Johny_Servis
Příspěvky: 52 Bydliště: Napajedla
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Jo to jsem zapoměl - ten byl také vyměně před 20 tisíci kilometry spolu s tím těsněním. Jinak zjištění - expanzka byla prázdná a na víčku emulze - ale taková celkem ještě normální v tomto počasí. Chladící kapalina mi jinak celkem běžně trochu uniká přes víčko expanzky - pořád je to kolem něho takové olepené a hnusné
|
3.1.13, 18:22 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Tak to fučí spaliny do vody. Zavzdušní okruh, a proto netopí a skáče teplota. Taky to ten tlak vypustí víčkem i s kapalinou. Co to bylo za těsnění? Černý Temac sa rozpadne běžně. To by ještě vydržel dost pokud to je 20tkm.
Jinak pořádně to projet a zkusit hadice vodní...jak bude tvrdá jak kameň tak je to těsnění...
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
3.1.13, 19:16 |
|
|
Johny_Servis
Příspěvky: 52 Bydliště: Napajedla
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Ano je to TEMAC - a já myslel, že je v pohodě, a hadice jsou celkem tvrdé jak šutr, prostě systém na ho_no Šak na společenské události SPŠ to probereme
|
3.1.13, 19:43 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
hlavu dule, to je bez debaty...hlavně zkontrolovat rovinnost a přesahy, aby to bylo k něčemu, často se na to zapomíná...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.1.13, 19:45 |
|
|
toma60
Příspěvky: 5
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Johny_Servis píše: Ahoj
Normálně jedu a najednou teplota leze rychle nahoru, po chvíli zase dolů, pak topení netopí, pak zas topí normálně. Jasně těsnění pod hlavou říkáte si - ale já ho sakra měnil před 20 tisíci kilometry ! Abych to upřesnil 185 000 km - sehnal jsem auto 200 000 km - přestavba na LPG 233 000 km - měněno těsnění pod hlavou 253 000 km - současný stav, podobný tomu předešlému při 233 000 km
Nemůže to být například tímto: 1) vodní pumpa 2) nedostatek vody v expanzce (teď jak auto vychladne, tak to půjdu zkontrolovat)
S tím souvisí i pod-dotaz: V rychlostech nad 90 km/h, čím "prudčeji" přidám plyn, tím jsou silnější vybrace do řízení a karoserie - pokud ale dosáhnu nějaké rychlosti - třeba 110 nebo 120 km/h a povolím plyn, tak se vybrace uklidní. Může to být způsobeno vymačkanými silent-bloky u vodní pumpy a dole u převodovky ? Má to souvilslost s víše uvedeným, protože by se mi závada vodní pumpy docela "hodila", že bych tím mohl zabít 2 mouchy jednou ranou (odstranění vybrací a výkyvů teplot) - ale takové štěsí asi mít nebudu. Jak zjistit špatnou pumpu, pokud už mi z ní nechčije kapalina všude kolem.
Díky
|
26.1.13, 22:43 |
|
|
toma60
Příspěvky: 5
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
zkus to ovzdušnit
|
26.1.13, 22:45 |
|
|
toma60
Příspěvky: 5
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
zkus to ovzdušnit
|
26.1.13, 22:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
felicie se ovzdušnuje sama
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.1.13, 22:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|