Problémy s jízdou, na volnoběh OK Favorit 135L
Zdravím, sory, že zakládám opět nové téma, ale toto je trochu jiné.
Odešla mi AC pumpa, myslel jsem, že je to karburátorem - zanešený i když mám včetně AC pumpy 3 filtry na palivo...
Dneska jsem rozdělal klasickej karbec JIKOV, pročistil trysky, poskládal. Vše zapojil. - jen malá otázka ..když se dívám ze předu auta na karbec, tak ten výstupek z karbecem je na podtlak rozdělovače ..více v pravo je na membránu, že ?
Ted velká otázka ..Svíčky, kabely, ETZ krabička, cívka, rozdělovač, filtr vzduchu nový, čisté sítka palivová + čistý karbec a i tak nastartuju pouze na volnoběh. Hlavně, když je auto studené, tak i s plynem to nastartuje no problém, ale většinou startuji jen na automatickej sytič.. Takže dělal jsem zkušební jízdu dneska po vyčistěném karbecu - na nic jsem nešahal krom trysek. Rozjíždím se a občas to má snahu chcípat - určitě málo paliva, jednou to jede na půl plynu do kopce no problem, jindy můžu jet jen na kousek plynu - pedálu. Když vyřadím, tak otáčky jdou hnet bez problému až do 5tis.+ ..
Čím může být problém ?
Předstih OK. Vše zapojené jak má být.
Akcelerační pumpa je na to ?
Občas když to takhle začne zlobit, tak to nechce nastartovat, jak jsem psal, určitě málo paliva
- jinak palivo kvalitní od Shellu.
díky za rady a připomínky !!!