Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 16:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 43
Příspěvek Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
A teraz babo raď. Pred nedávnom som písal o motore ktorý išiel do šrotu. Zohnal som druhý blok všetko ok, auto už jazdí v pohode bez problémov. Akurát mám trocha vysokú spotrebu cca 10L/100km. Dnes som spravil základné nastavenia RJ a diagnostiku. Tá mi stále vypisuje závadu lambda regulace/ spodní hranice. Riadiaca jednotka aj lambda sonda je pôvodná z 1,3 mpi/40kw 135 M ale blok motora je z 1,3 mpi/50kw 136 M ( čo som sa dočítal vraj je rozdiel v kompresnom pomere a vo vačke). No neviem aký je rozdiel v Lambda sonde, či je rovnaká pre oba motory a či ju stačí vymeniť a bude to ok alebo mám zháňať aj druhú riadiacu jednotku??

_________________
Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/


1.12.13, 13:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
Samozrejme by som tam dal aj jednotku z 50kW, dnes to stoji prd. Lambda sondu vymenit (pokial je vsetko ostatne v poriadku, nikde to neprisava, neni diera vo vyfuku pred lambdou, vsetky cidla funguju ako maju.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


1.12.13, 13:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
Tak ale problém je ten že neviem akú lambda sondu kúpiť. Či rovnakú ako tam je alebo či je iná. A problém dva je pri výmene RJ nakodovanie immobilizéru. To netuším ako sa robí. Ale v škodovke za to chcú majland.

_________________
Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/


1.12.13, 13:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
Ach tak, sonda je rovnaka, na to by si prisiel aj sam keby si sa pozrel do eshopov :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


1.12.13, 13:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
Andy82 píše:
Tak ale problém je ten že neviem akú lambda sondu kúpiť. Či rovnakú ako tam je alebo či je iná. A problém dva je pri výmene RJ nakodovanie immobilizéru. To netuším ako sa robí. Ale v škodovke za to chcú majland.

nekoduješ nic jenom smázneš adaptace :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.12.13, 15:05
Profil ICQ

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
Tak práve to pozerám u kamaráta v ETKA katalogu a lambda sondy sú 3 druhy. 6U0 906 265 B - pre motory 135L-136L 10.94-07.96 dalšia je 6U0 906 265 C pre motory 1,3 MPI 8.96-12.98 no a tretia je 6U0 906 265 E pre motory 1,3 MPI 01.99- do konca výroby. ak nepočítam ešte dalšiu 6U0 906 265 C ktorá je určená pre motory 1,3 a 1,6 pro plneni olovnatým benzínem. Tak asi mi nezostáva nič iné len zohnať tú riadiacu jednotku z motora 136 M /50 kw a ešte niekoho kto mi dokáže prekodovať immo. aby to fungovalo. Potom budem riešiť asi až sondu.

_________________
Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/


1.12.13, 15:08
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
6U0 906 265 C je bosch lsh25, 6U0 906 265 E je novější NTK japan je modernější a měla by mít větší výdrž

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.12.13, 15:50
Profil ICQ

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
Mohol som lambdu odfajčiť zle nastavenými ventilmi ? Jazdil som tak asi týžden že boli nastavené opačne ( výfukový 0,25 a sací 0,20)???

_________________
Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/


1.12.13, 18:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
lambda má byť LSH25

pri výmene RJ stačí dať prispôsobiť cez VAG, robil som to na svojej Felde, prebehlo bez problémov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.12.13, 13:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
O tie ventily nemaj strach, tym nic nepokazis, takmer vsetky skodovacke OHV motory (az na fabiu) jazdia s nahovno nastavenymi (ci skorej nikdy od vyroby nenastavenymi) ventilmi a nic sa nedeje...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.12.13, 13:36
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: Blok motora 135 M v.s 136 M felícia 1,3 mpi.
Hej hej už som zistil :) RJ som vymenil za 50kw a prispôsobenie mi fungovalo (ku podivu) aj s mojim káblom :) A už ani sondu nevypisuje a motor štartuje ako má.

_________________
Felícia 1.3 MPI R.V 2001: http://andy8215.rajce.idnes.cz/nastenka/


7.12.13, 16:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz