Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No já žádnou extra vačku shánět ani nebudu...
Asi tam pujde jesi ji seženu ta 254/254 jak je v seriových motorech...pak teda se budu věnovat lícování a karburátoru...
Otázka je co myslíš tím mírně upravená hlava ???
Popř co dál upravit v motoru...rozvody, vahadlové tyčky ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.7.07, 13:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin 007 píše: No já žádnou extra vačku shánět ani nebudu... Asi tam pujde jesi ji seženu ta 254/254 jak je v seriových motorech...pak teda se budu věnovat lícování a karburátoru... Otázka je co myslíš tím mírně upravená hlava ??? Popř co dál upravit v motoru...rozvody, vahadlové tyčky ???
Já teda si nemůžu pomoc ale mě se nejvíc líbila vačka 280/280 zdvih 7mm podle mého je to takovej zlatej střed, 290 nebo 300 už je moc to už je vyhnaný moc vysoko ale na tu 280 mě to perfektně šlapalo od 3500 - 6500, 254ky nebo 265ky tolik znát nejsou, ale taky záleží na tom po čem člověk touží, samozřejmě do 3500 na tu 280 to auto byla mrtvola, což pro klidnýho řidiče asi taky není.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.7.07, 13:59 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
to MARTIN007 :
seriovu vacku by som neriesil, za tie peniaze + doplatok je pekny prebrus s ovela lepsim casovanim a zdvihom...... mierne upravena hlava, to jest znizena, zrovnana (podla vacky) 0.2-0.4-0.6mm, 27-28mm sacie kanale, sedla sacich ventilov rozsirene na z 29mm na 30.5mm, upravene voditka ventilov, mierne upravene ventily- zuzene stopky z 8 na 7mm, mensie radiusi, vylestene, lestene vyfukove kanaly, upravene spalovacie priestory atd.....
potom je mozne sa hrat s licovanim, nastavenim karburatora, predstihu, vymena pruziniek v odstredivom regulatore atd..... extremy su nastavovanie polohy vacky voci kluke a jemna zmena casovania - optimalizacia vacky, kvenc
takto nejako hotovy motor sa doladi vyfuk. zvodmi....podla pouzitia motora a prevadzkovych otacok
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
23.7.07, 15:35 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.7.07, 15:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Gemini píše: to MARTIN007 :
seriovu vacku by som neriesil, za tie peniaze + doplatok je pekny prebrus s ovela lepsim casovanim a zdvihom...... mierne upravena hlava, to jest znizena, zrovnana (podla vacky) 0.2-0.4-0.6mm, 27-28mm sacie kanale, sedla sacich ventilov rozsirene na z 29mm na 30.5mm, upravene voditka ventilov, mierne upravene ventily- zuzene stopky z 8 na 7mm, mensie radiusi, vylestene, lestene vyfukove kanaly, upravene spalovacie priestory atd.....
potom je mozne sa hrat s licovanim, nastavenim karburatora, predstihu, vymena pruziniek v odstredivom regulatore atd..... extremy su nastavovanie polohy vacky voci kluke a jemna zmena casovania - optimalizacia vacky, kvenc
takto nejako hotovy motor sa doladi vyfuk. zvodmi....podla pouzitia motora a prevadzkovych otacok
A aký karbec by si odporúčal? Sériový Favo, ale. sériový SEDR130, alebo z T 613, alebo? Chcel by som väčší výkon a nižšiu spotrebu - zdanlivo nelogické, no toto presne doaihol SEDR130 na Š120...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.7.07, 15:50 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ferrari píše: A aký karbec by si odporúčal? Sériový Favo, ale. sériový SEDR130, alebo z T 613, alebo? Chcel by som väčší výkon a nižšiu spotrebu - zdanlivo nelogické, no toto presne doaihol SEDR130 na Š120...
urcite nieco s vacsimi difuzormi, dobre skusenosti su s webrami dara, DTMR a pod dif 24 a 26mm , da sa pohrat aj z T613 (23 a 27mm), seriovy favo je dobry na spotrebu
ja pouzivam uz len dvojite horizontalne karburatori solex, delorto
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
23.7.07, 23:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Gemini píše: ferrari píše: A aký karbec by si odporúčal? Sériový Favo, ale. sériový SEDR130, alebo z T 613, alebo? Chcel by som väčší výkon a nižšiu spotrebu - zdanlivo nelogické, no toto presne doaihol SEDR130 na Š120...
urcite nieco s vacsimi difuzormi, dobre skusenosti su s webrami dara, DTMR a pod dif 24 a 26mm , da sa pohrat aj z T613 (23 a 27mm), seriovy favo je dobry na spotrebu ja pouzivam uz len dvojite horizontalne karburatori solex, delorto
Já jsem měl SEDR Š130 takže klapky 22-24 a když mrzlo tak namrzala i klapka při studeným motoru a chlastalo to taky o litr víc takže nakonec jsem dal 20-24 a to byla pohádka.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.7.07, 13:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|