|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Felda 136 MPi netahne za studena
Autor |
Zpráva |
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
Felda 136 MPi netahne za studena
Felda 99 136 MPi - Kluci, pokud jedu za studena, tak pri rozjezdu auto akceleruje tak, jako bych se rozjizdel na trojku - proste netahne. jakmile je ohrata, jede v jakemkoli rezimu otacek skvele. Spotreba je ok-kolem 6-6,5 pri rozumne jizde. Auto bylo na diagnostice - Lambda je az na male odchylky ok (byla merena pouze kdyz bylo auto prohrate). Bylo provedeno zakladni nastaveni skrtici klapky, ale nic se nezmenilo a auto za studena stale netahne - cim to muze byt?? DIKY
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
25.7.07, 13:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Felda 136 MPi netahne za studena
Roman píše: Felda 99 136 MPi - Kluci, pokud jedu za studena, tak pri rozjezdu auto akceleruje tak, jako bych se rozjizdel na trojku - proste netahne. jakmile je ohrata, jede v jakemkoli rezimu otacek skvele. Spotreba je ok-kolem 6-6,5 pri rozumne jizde. Auto bylo na diagnostice - Lambda je az na male odchylky ok (byla merena pouze kdyz bylo auto prohrate). Bylo provedeno zakladni nastaveni skrtici klapky, ale nic se nezmenilo a auto za studena stale netahne - cim to muze byt?? DIKY
má za studena nepatrně vyšší otáčky? to vypadá jak kdyby to zapomělo kolik má dávat benzínu než se to ohřeje.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.7.07, 14:49 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
Re: Felda 136 MPi netahne za studena
Kristensen píše: Roman píše: Felda 99 136 MPi - Kluci, pokud jedu za studena, tak pri rozjezdu auto akceleruje tak, jako bych se rozjizdel na trojku - proste netahne. jakmile je ohrata, jede v jakemkoli rezimu otacek skvele. Spotreba je ok-kolem 6-6,5 pri rozumne jizde. Auto bylo na diagnostice - Lambda je az na male odchylky ok (byla merena pouze kdyz bylo auto prohrate). Bylo provedeno zakladni nastaveni skrtici klapky, ale nic se nezmenilo a auto za studena stale netahne - cim to muze byt?? DIKY má za studena nepatrně vyšší otáčky? to vypadá jak kdyby to zapomělo kolik má dávat benzínu než se to ohřeje.
Tak to ti ted nereknu cece-mrknu a vyskousim-ale je to podle me u feld ruzny - nektery maj normalne pri studenym startu cca 1000-1100, ale treba nase domaci 136 Mpi ma dycky hnedka 800 - pritom vsechny cidla ma ok. Ale jak rikam-mrknu na to
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
25.7.07, 14:53 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
za studena ani auto nemoze tahat, ak sa o to snazis, poseres motor......zo studenym motorom treba opatrne........ min by vsak mal mat 70 C, potom mozes od toho neico ocakavat....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
25.7.07, 14:56 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
Gemini píše: za studena ani auto nemoze tahat, ak sa o to snazis, poseres motor......zo studenym motorom treba opatrne........ min by vsak mal mat 70 C, potom mozes od toho neico ocakavat....
okok to je jasny-ja taky dycky cekam, az se to poradne ohreje-nejsem dobytek-ale tohle se chova tak, ze to zkutecne nema vubec zadny zatah, jako kdyby byl pripojenej vozejk a na nem bylo pul tuny pisku
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
25.7.07, 14:59 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Gemini píše: za studena ani auto nemoze tahat, ak sa o to snazis, poseres motor......zo studenym motorom treba opatrne........ min by vsak mal mat 70 C, potom mozes od toho neico ocakavat....
Samozřejmě že je blbost ho tahat studenej do výkonu ale pokud pojedeš jako člověk, cca do 3000ot/min tak by jsi v podstatě skoro ani neměl poznat rozdíl mezi studeným a teplým, ten motor musí jet v podstatě stejně.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.7.07, 15:46 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Mě forman nechce taky táhnout za studena, diagnostika nic neukázala ale mám podezření na podpálené sedla sacích ventilů (to je jediná závada na celém motoru která se mi tam jeví - nějaký umělec co to kdysi servisoval nastavil na hliníkové tyčky vůli 0,20) tak zkus zjistit jestli to moc nesyčí při protáčení zastudena (předesílám že nejsem odborník na motory, tak kvůli mě hlavně nic nerozebírej )
|
25.7.07, 17:49 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
cyz píše: Mě forman nechce taky táhnout za studena, diagnostika nic neukázala ale mám podezření na podpálené sedla sacích ventilů (to je jediná závada na celém motoru která se mi tam jeví - nějaký umělec co to kdysi servisoval nastavil na hliníkové tyčky vůli 0,20) tak zkus zjistit jestli to moc nesyčí při protáčení zastudena (předesílám že nejsem odborník na motory, tak kvůli mě hlavně nic nerozebírej )
0,20 na hlinikovejch by nemelo myslim vadit nejak fatalne
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
25.7.07, 18:25 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Roman píše: cyz píše: Mě forman nechce taky táhnout za studena, diagnostika nic neukázala ale mám podezření na podpálené sedla sacích ventilů (to je jediná závada na celém motoru která se mi tam jeví - nějaký umělec co to kdysi servisoval nastavil na hliníkové tyčky vůli 0,20) tak zkus zjistit jestli to moc nesyčí při protáčení zastudena (předesílám že nejsem odborník na motory, tak kvůli mě hlavně nic nerozebírej ) 0,20 na hlinikovejch by nemelo myslim vadit nejak fatalne
přesně tak 0,20 nebo 0,25 to není zase takový rozdíl, možná by jsi to poznal pokud by venku bylo jeden den +30 a druhej den -30 a to by jsi musel měřit měrkama, ale na jízdě 0,05 mm nepoznáš, ani na životnosti. Dej to k jednomu seřídit, zkus si to a dej to k druhýmu a opět to zkus, každý to má v ruce jinak (myslím to jak tam ta měrka jde vsuvně nebo už moc volně)
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.7.07, 21:32 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
staci kdyz za studena sundas viko ventilu... pokud budou mit vuli tak je to v poradku... prizahrati se vule zvetsi... ale ted nevim jak u hlinikovych tycek... jinak nevim... moc se mi tato zavada nezda.... zkusit projit zase nejdrive svicky filtry... proste zakladni veci...pak nevim.,.. mozna cidlo teploty... muze byt spatne a diagnostika to treba nezjisti
|
25.7.07, 22:28 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
ok kluci dik - mrknu na ty ventilovy vule
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
26.7.07, 07:51 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Roman píše: ok kluci dik - mrknu na ty ventilovy vule
Hlavně poslechni jestli to při protáčení nesyčí do sání nebo výfuku...
|
26.7.07, 13:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|