|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
felicia 1,3mpi cuká, chcípe, při ychlém přidání plynu
Autor |
Zpráva |
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
felicia 1,3mpi cuká, chcípe, při ychlém přidání plynu
Dobrý den, koupil jem felicii 1,3mpi rv.2000 naj 130tis. Majitel skoro nejezdil. Po nastartování vše v pohodě při rozjezdu asi do 1-2 sekund začne cukat nebo i chcípne, dusí se. Když je motor zahřátý, tak to dělá při rychlém sešlápnutí plynu při pomaléma plynulém jede krásně. Včera jsem měnil termostat asi majitel dlouhou dobu jezdil se sešrotovanáým termostatem, krátké trasy, auto se nemohlo ani zahřát. Zítra seřídím ventily, zkusím jiné svíčky. Palivový filtr byl měněn loni podle majitele. Děkuji za nápady.
|
4.9.15, 19:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: felicia 1,3mpi cuká, chcípe, při ychlém přidání plynu
Ahoj,kup si cistic palivove soustavy do benzinu nebo treba Vif aditivum a ten motor proste 'rozjezdi'.Autu skodi,kdyz se s nim nejezdi.To bude i tento pripad.Svicky budou fajn.Mozna bude dobre odpojit baterku,aby se smazaly adaptace,ktere budou bidne.Toto tak na zacatek,pokud by to nepomohlo,muselo by se patrat hloubeji.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
4.9.15, 21:05 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: felicia 1,3mpi cuká, chcípe, při ychlém přidání plynu
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
5.9.15, 16:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: felicia 1,3mpi cuká, chcípe, při ychlém přidání plynu
Jestli to je po nějakém dědovi, který s tím jezdil jen jednou za měsíc do kostela jízdou jako s vejci, tak se není čemu divit. Odpojit ŘJ a aku, ať se vymaže paměť a znovu připojit. Potom s tím jezdit trošku v otáčkách, ať se uloží trošku slušné hodnoty. Navíc jestli předchozí majitel jezdil se špatným termostatem, navíc krátké trasy, tak to pro motor taky není nic dobrého.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.9.15, 19:18 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|