Re: Diagnosticky kabel Felicia
licence pro studijní účely a svoji potřebu mít nemusíš, záleží co chceš dělat,
na feldu ti stačí stáhnout obyč vag a kabel za dvě kila,
kkl vag vis a wirt to se nedá vůbec srovnávat, to je koloběžka a hummer, začni stím KKL neinvestuj ono vlastně něvíš do čeho deš, příklad stará felda jednobod, nestartuje napíchneš a snímač otáček KO, zkušený vá že když tuto závadu smazneš tak tam skočí hned po prvním startu, snímač otáček tam můžeš měnit desetkrát a pořád budeš mít tuto závadu,
iagnostika je velmi složitá věc, vyžaduje manuály, stoprocentní koncentraci, moc zkušeností, autodata, osciloskop, nekonečné vzdělávání, v podstatě je to soustavná cesta do strmého kopce a vrcholu nikdy nedosáhneš
každý den zjistíš
vím že nic nevím
ale když víš je to krásné