|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Kolísavý tlak oleje
Chtěl bych se zeptat jestli někdo neřešil kolísavý tlak oleje u motoru favorit/Felicia. Poskládal jsem motor a na zemi ho zkusil škrtnout. A tlak oleje není stálý, ale ručička manometru trochu kolísá. Motor nemá chlazení, byl jen několikrát s přestávkami na chvilku nastartovanej. Teplota oleje byla nějakých 50 °C. Před časem jsem taky složil jedem motor a taky to dělal a bez problémů jezdí, ale pak jsem dělal několik jiných motorů a těch byl tlak oleje stálej. Samozřejmě tlak po ohřátí v nízkých otáčkách poklesne, ale ručička nekmitá. Zkusil jsem udělat videa kde je vidět rozdíl. Nesetkal se s tím někdo z vás? Motor byl komplet rozebranej, vyčištěnej a klika, šály a vše ostatní je v pěkném stavu. https://www.youtube.com/watch?v=tlh1BT-IpPIhttps://www.youtube.com/watch?v=yzNlTk7 ... e=youtu.be
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
4.7.17, 17:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Kolísavý tlak oleje
Já bych to asi moc neřešil..tlak to má a že trochu kolísá bych neviděl jako zásadní problém..každopádně zjistit čím to je by mě taky zajímalo..
Jediné co mě napadá jestli tam nemáš nějaký čínský olejový filtr (AQ, wika), který nepustí dostatečný průtok oleje a neupouští to na obtok..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
4.7.17, 20:08 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Kolísavý tlak oleje
Filtr tam je Mann, stejnej jako na tom druhým motoru ze kterýho je to druhý video. Jiný filtry ani nekupuju... Něco ale je jinak, když držím ten manometr v ruce, tak je slabě cítit jak tepe.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
4.7.17, 20:39 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6331 Bydliště: Snina
|
Re: Kolísavý tlak oleje
Budík je v obidvoch prípadoch ten istý?Skús dať na vstup budíka trysku.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
4.7.17, 20:48 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Kolísavý tlak oleje
Budík je stejnej, ale ne ten jeden co je na tom druhým motoru. Ještě mě napadlo, že na těch třech motorech co provozuju a ani na jednom to nekmitá, že jsem k budíku použil tlakovou hydraulickou hadici. Je možný, že má menší světlost než ta co mám tady, která je obyčejná měkká. Jednu mám ještě doma, zkusím ji vyměnit. I budík mám jinej, ten můžu zkusit taky vyměnit.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
4.7.17, 21:11 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Kolísavý tlak oleje
Tak to dělala ta posraná hadice k manometru. A přitom ji používám už delší dobu, ale měl jsem na ní starej budík. Ten se mi ale rozbil a tenhle má asi rychlejší reakce. No každopádně po výměně hadice je ručička v klidu a to jsem rád, protože tenhle motor jsem si připravil do zálohy, je pečlivě přetěsněnej a nerad bych do něj lezl. Ono sehnat motor favorit v pěkným stavu je čím dál tím těžší - tohle je taky felda 135B předělaná na karbec. https://www.youtube.com/watch?v=zyR1hw9 ... e=youtu.be
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
5.7.17, 10:42 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|