Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 21:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Zatuhlou lambdu je potřeba pořádně nahřát. Nejlíp dýchnout na její okolí autogenem. Pak povolit očkovým klíčem (aby se nesmetl šestihran) cukáním tam a zpátky. Je potřeba pracovat s citem, bývá rzí a úsadami narušen celý průběh závitu.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.3.14, 12:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
nahriaty výfuk pri naštartovanom motore nestačí ?

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


Naposledy upravil JannyMi dne 26.3.14, 12:50, celkově upraveno 1



26.3.14, 12:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
No zkus to a uvidíš...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.3.14, 12:45
Profil

Příspěvky: 46
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Skúsim to cez víkend.Autogén nemám,tak to budem skúšať keď bude zohriaty výfuk.Dúfam,že nevytrhnem pol výfuku :D

_________________
Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993
Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996
Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000

http://mojafelda.blogspot.sk/


26.3.14, 12:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
budem skúšať tento víkend, zohnal som si vraj funkčnú lambda sondu, tak uvidíme :)

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


26.3.14, 12:49
Profil

Příspěvky: 46
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
No takže,po dvoch dňoch sa stalo niečo s čím som nerátal.
Včera som si sadol do auta,že idem vyskúšať vymeniť lambdu.Zohrial som motor,prišiel na garáž a ešte pred demontážou som si lambdu trocha oklepal kladivkom pri závite.Potom som tam strčil kľúč a samozrejme lambda povoliť nešla.Tak som to zbalil,že si to nechám na víkend.A potom to začalo,pri rozjazde spotreba cca 2,5 l/hod.Po dosiahnutí 40 km/hod na 3.RS,spotreba 5,1 l/100 km,neveril som vlastným očiam.Tak som zastal a spotreba na voľnobeh 0,9 l/hod a držala sa a nelietala,motor si len tak šeptal.Začal som dúfať v zázrak,tak som sa opäť vidal na okružnú jazdu mestom.Po ustálení rýchlosti na 50 km/hod na 4.RS spotreba 4,2 l/100 km a držala sa,pri pohybe plynom spotreba skákala maximálne pár dcl hore.Pri rýchlosti 70km/hod na 4.RS spotreba 4,4 l/100 km.Opakovane som podraďoval a opäť sa rozbiehal a spotreby naskakovali maximálne do 8,5 l/100 km.Čiže som na pôvodnej spotrebe na akej som bol predtým ako sa chyba objavila.Štýl jazdenia mám veľmi šetrný,s plynom narábam veľmi jemne.Chod motora je už pravidelný hneď od naštartovania,ide pekne ticho a už ani nedymí ani nevidáva žiadne zvuky ako predtým. Zajtra skontrolujem v akom sú stave sviečky a podľa farby uvidím.

Tak teraz som už z toho úplny jeleň.Nespravil som takmer nič,jednoducho sa to vrátilo do pôvodnej spotreby.
Jediné čo som spravil bolo,že som vymazal chybu:

- 020A - snímač teploty chladiacej kvapaliny-G62(po vymazaní sa už chyba neobjavila,snímač som v sobotu menil,chyba asi kôli tomu)
- a že som oklepal okolie lambdy(čo mi nedáva zmysel,že by to ovplyvnilo a pomohlo znížiť spotrebu)

Neviem,či by to moje čistenie sprejom dokázalo tak znečistiť lambdu,že by bola obalená špinou a nedokázala by správne vyhodnocovať alebo by tá špina zblbla lambdu a tá vysielala falošný signal do RJ,že v plynoch je veľa kyslíku a RJ by na základe toho pridávala palivo.
Toto by ma zaujímalo.

_________________
Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993
Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996
Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000

http://mojafelda.blogspot.sk/


27.3.14, 19:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Pri tých kilometroch by som každú chvíľu čakal že lambda odíde tak či tak, pokiaľ to má dobrý chod, aj spotrebu nechaj to tak, však keď máš palubák odsteduješ si to...

ono po "starom štarte" sa RJ musí znova adaptovať na aktuálne hodnoty, nejaký čas a kilometre to trvá...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.3.14, 19:53
Profil

Příspěvky: 46
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Ako hovoríš,zatiaľ kým to ide to nechám tak,tú lambdu však vymením,ale počkám na lepšie počasie.

Ten "starý štart" zjavne zabral,len tie dni po jeho spravení boli strašné,spotreba ešte vyššia,chod motora katastrofa.Teraz pojazdím a napíšem ako to dopadlo,či sa to ustálilo.Ďakujem za pomoc aj rady :)

P.S. Už nikdy v živote nepoužijem žiadny sprej ani nič podobné na čistenie klapky.Keď tak,budem to čistiť benzínom.A nechám ho poriadne odpariť.

_________________
Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993
Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996
Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000

http://mojafelda.blogspot.sk/


27.3.14, 20:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
No BMM tým že benzín strieka priamo na klapku žiadne čistenie nepotrebuje, napr u MPi ak je klapka zanesená tak najlepšie ju vymontovať a vyčistiť poriadne...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


27.3.14, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
já si myslím že jsi klepáním a tím povolením obnovil kontakt a začlo to fungovat tak jak má :D popřípadě mohla bejt oxidace v konektoru a vysunutím a zasunutím jsi to fixnul... toť moje teorie ;)

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


27.3.14, 23:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6332
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Asi to najskôr.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.3.14, 15:43
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 46
Bydliště: Martin
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Tak asi môžem uzavrieť moju kapitolu o vysokej spotrebe.Jazdím už 4. deň a všetko je tak ako predtým.Spotreba na voľnobehu 0,8-0,9 l/hod.Pri 50 km/hod je to 4,2 l/100 km.Pri rozjazde je to v norme medzi 7,5-8,5 l/100 km.Sviečky BRISK DR 15 YC-0,75 mm majú peknú farbu.Asi ostanem na sviečkach CZ.(Predtým CHAMPION)-tie čierne zbytky sú ešte z doby vysokej spotreby(bohatej zmesy)
Obrázek

Klapku na BMM nečistiť vôbec,a ak ju niekto chce čistiť,demontujte ju dole.Čistiace speje zjavne nemajú dobrý vplyv na lambdu.Hlavne v prípade ak je lambda na konci životnosti.Lambdu som ešte nevymenil,jazdím na pôvodnu.A asi to tak nechám,kým ide.
Ďakujem vám za rady,priučil som sa aj niečomu novému. :)

_________________
Škoda Forman 1,3 LX, 43 kW, r.v.1993
Škoda Felicia, 1,3 GLXi, BMM, 50 kW, r.v. 1996
Škoda Octavia 1,9 TDI GLX, 66 kW, r.v. 2000

http://mojafelda.blogspot.sk/


30.3.14, 10:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6332
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Klapka na bmm sa čistí sama benzínom čo na ňu strieka...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


30.3.14, 10:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 924
Bydliště: PN
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Zdarec. Brácho jazdí z BMM 40kW, r.96 (135B) a zdá sa mu akási "zvýšená spotreba. rátajme teda že natankuje 40l a prejde necelých 500km, možno 470km. jazdí obvykle cez 12km tam a zasa naspäť, motor sa ohreje normálne. samozrejme je to viac-menej mimo dedinu. a ešte vravel že to nejak neťahá, teda ak su v aute ale traja ludia, tak mimo obce musí tomu šlapať na 4ke aby išiel tých 90km/h

mám v pláne mrknúť do VAGu zasa, teplota motoru je OK, sedí jak budík, tak RJ, čidlo je tam už ako má MPi so žltým prúžkom

ALE čo si spomínam, kedysi tam bola chyba niečo ako lambda - spodná hranica. alebo horná ? to ešte upresním.

takže aká je váš názor ? mám v pláne mrknúť na lambdu, čo z nej "lezie", či nieje vo výfuku dierna pred nou kdesi, potom ma napadá ešte tlak paliva... a ešte čo by som chcel omrknúť, že ako moc je vyťahaná rozvodová reťaz, teda že by bolo mierne posunuté zapalovanie teda rozdelovač a tým pádom RJ ani presne nevie určiť predstih a tak. dík

_________________
Felícia 1.9D
Golf IV 1.9TDi - ALH
Leon MK1 1.9TDi - ASV


28.11.17, 20:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6332
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: felicia 1,3 BMM záhada vysoké spotřeby
Felda si berie polohu pre predstih zo zotrváka,takže na bmm je vôľa na rozdeľovači viacmenej nepodstatná,palec je širší a to vôľu spoľahlivo vykryje.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.11.17, 21:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz