Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 12:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 výmena piestov a hlavy... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek výmena piestov a hlavy...
čo by ste mi poradili ak si chcem vymeniť piesty a hlavu, všetko mám, akurát chcem meniť piesty 135 za 136 a troška znížiť hlavu, ale neviem o koľko? palivo bude 110 oktánové, takže by som chcel docieliť kompresný pomer cca 10,5 až 10,7 : 1... trocha mi je ľúto pustiť sa do mojeho dobrého motora a prerábať ho, ale v záujme nižšej spotreby a dokonalejšieho využitia paliva by som do toho šiel... zatiaľ ide iba o úvahu, chcem vedieť váš názor....

pôvodne som uvažoval aj po prerobení na 1.4, ale nedajú sa zohanť 77mm bimetalické piesty, iba obyčajné a nakoľko to chcem na bežné jazdenie chcem aby to niečo vydržalo a ešte som sa niekde dočítal že vložky favo sú nejaké fosforové a nedajú sa robiť výbrusy :shock: ( favorit136l_R_Cedrych strana 57/58 )

:o dokonca sa ma s jednej firmy kde vyrábajú piesty na zákazku pýtali že čo je to bimetalický piest :shock:

ale aj tak so zvyškov si možno jeden závodný motor urobím :evil:

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.07, 18:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
co do toho poskládat 1,4 fábii :?:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.8.07, 19:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
co do toho poskládat 1,4 fábii :?:


to je už dosť náročnejšie, tam treba všetko dať von a navŕtať na kľuku fabia zotrvák favo a aj s remenicou vyvažovať... atď...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.07, 19:05
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jede to, spotřeba jak na to šlapeš se 136, komprese kolem 11,5:1, drobet upravená hlava a karburátor, těsnění klasický temac za rok naježděno kolem 45t. km 8 - 12l lpg, momentálně 135 bez úprav 7 -12l lpg, hlava už čeká až budou prachy

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.8.07, 20:20
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: výmena piestov a hlavy...
michalkatka píše:
čo by ste mi poradili ak si chcem vymeniť piesty a hlavu, všetko mám, akurát chcem meniť piesty 135 za 136 a troška znížiť hlavu, ale neviem o koľko? palivo bude 110 oktánové, takže by som chcel docieliť kompresný pomer cca 10,5 až 10,7 : 1... trocha mi je ľúto pustiť sa do mojeho dobrého motora a prerábať ho, ale v záujme nižšej spotreby a dokonalejšieho využitia paliva by som do toho šiel... zatiaľ ide iba o úvahu, chcem vedieť váš názor....

pôvodne som uvažoval aj po prerobení na 1.4, ale nedajú sa zohanť 77mm bimetalické piesty, iba obyčajné a nakoľko to chcem na bežné jazdenie chcem aby to niečo vydržalo a ešte som sa niekde dočítal že vložky favo sú nejaké fosforové a nedajú sa robiť výbrusy :shock: ( favorit136l_R_Cedrych strana 57/58 )

:o dokonca sa ma s jednej firmy kde vyrábajú piesty na zákazku pýtali že čo je to bimetalický piest :shock:

ale aj tak so zvyškov si možno jeden závodný motor urobím :evil:

Obrázek


Výbrus dělá kdejaká brusírna....Tak že toho fosforu se neobávej :wink: :D A název bimetalický píst je docela podivnej.Stejně dnes jiné sériové písty konkrétně na tvůj vůz kromě soukromé malosériové výroby sport téček a kovaných nedělají...Brusírna se ti o vše postará.Pujčíš jim píst a oni ti podle něj udělají vložku.Nebo ti dodají kompletně vše,celou sadu.Jestli chceš,dám ti číslo na kamaráda,který ti dodá kruhy,vložky s výbrusem dokonce i 78 mm na sérii??? ale prý to funguje???A to vše poštou odešle neznámo kam až na místo určení.A není drahý.Nebo se do Ledče nad Sázavou zastavíš a z ruky do ruky. :wink:stačí říct :wink:


15.8.07, 07:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
A o kolik očekáváš že se ti sníží spotřeba? Je to hlavně o tom jak s tím jezdíš a v jakém to je stavu. Úpravou můžeš docílit třeba -0,5 l ale jen ve stejném režimu jízdy. Záleží kolik najezdíš km a pokud jezdíš jen po městě tak změna na spotřebě nebude v podstatě žádná.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.8.07, 10:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek Re: výmena piestov a hlavy...
michalkatka píše:
čo by ste mi poradili ak si chcem vymeniť piesty a hlavu, všetko mám, akurát chcem meniť piesty 135 za 136 a troška znížiť hlavu, ale neviem o koľko? palivo bude 110 oktánové, takže by som chcel docieliť kompresný pomer cca 10,5 až 10,7 : 1... trocha mi je ľúto pustiť sa do mojeho dobrého motora a prerábať ho, ale v záujme nižšej spotreby a dokonalejšieho využitia paliva by som do toho šiel... zatiaľ ide iba o úvahu, chcem vedieť váš názor....


piesty mozes vymenit, hlavu mozes znizis o 0.3-4 mm na seriovu vacku, viac je to zbytocne (na KP 10-10.2:1)
zaujma ma odkial budes mat 110 okt palivo, kedze racing benzin ELF 104 oktan stoji 240 sk liter , btw vykon motora nie je v oktanoch, tam je iba mensia detonacna citlivost

najlepsiu spotrebu spravis ked motor bude mat dobre tlaky, minimalny odpor sania a podobne (aj pri seriovom KP), a budes snim hospodarne zaobchadzat - pasmo max krut. momentu

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


15.8.07, 16:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: výmena piestov a hlavy...
takže 110 oktánové palivo je LPG! motor je v dobrom stave, tlaky sú na 135ku dobré, elektrika a všetko ok, ale ťažko spotrebu stiahnem pod 10, ak mi to urobí o 1l tak budem spokojný, ak o 2 tak budem oslavovať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.8.07, 21:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
zo 136kovym motorom sa da jazdit za 6-7 litrov, tak stym nieco rob chlape

na tom LPG si ma dostal :lol:

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


15.8.07, 23:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Gemini píše:
zo 136kovym motorom sa da jazdit za 6-7 litrov, tak stym nieco rob chlape

na tom LPG si ma dostal :lol:


však práve... veci na to už mám, tak ma to nebude nič stáť... ešte musím zistiť aká vačka je v tom 781.136B? možno by som prehodil aj to....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.8.07, 07:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
má niekto odkaz, alebo si pamätá ako sú značené vačky, chcem vedieť aká je na tom 781.136B, dozvedel som sa že tam vo výtobe dávali hlavne 240° ale že aj ostrejšie 248° alebo 254°...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.8.07, 08:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz