patrik-hp píše:
Jsem trochu zmaten?! VARIABILITA je promněnlivost
A né stálost,kterou tu uvádíš.
VTEC u motoru Škoda?Proč né?Ale já bych to nepřeháněl,s tim překoustruováváním...
No a zdvih leda tak u valvetronicu..............
pardon, zle a neodborne som sa vyjadril......mal som v ruke dve vacky od pavlicka - kazdy palec mal iny zdvih a inak posunute casovanie...... suciastka ako vacka sa nerobi "rucne" ako v brne, ale su na to drahe masiny, preto lepsia vacka nestoji 900 ale 2000-3000 - stale hovorime o prebruse originalnej vacky
nieco ine je ked sa robi vacka z polotovaru, tam uz je materialu na tvarovanie palca habadej a robi sa casovanie az 320/320 - cena je vsak uz niekde ine....
co sa tyka klinkov, nastavitelneho kolesa a sprajcovania je to dost dolezite a nerobi sa to len na zavodnych motoroch (hlavne klinky)
k niektorym vackam od ME dostanes klinok s popisom , ktorym smerom ho tam dat......
vacka moze byt 280tka taka lepsia SO 35 SZ 65
alebo horsia SO 50 SZ 50 obe vacky su 280tky sacie ale ta druha je horsia, co sa da vsak napravit klinkom a posunut casovanie o 15 stupnov
atd...