Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 23:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Jaký karbec do 120L (85') ?? 
Autor Zpráva
Příspěvek Jaký karbec do 120L (85') ??
Nějak mi cuká motor a už jsem měnil svíčky, VN, víčko rozdělovače, palec, AC .... přichází na řadu karbec.
Nechci se v tom šťourat, protože s autem musím jezdit, tak jsem myslel, že koupím na vrakáči jiný a namontuji ho místo toho mého nešťastníka. Mám koupit stejný, nebo má cenu koupit nějaký "lepší" a v tom případě jaký ?
V tomto ohledu jsem docela lama, takže prosím poraďte ....


21.8.07, 13:36
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.8.07, 14:15
Profil
Příspěvek 
CROWACK píše:
klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...


Hmm, tak to můžu už asi použít i ten svůj, když se v tom mám vrtat ... mám trochu obavy z toho seřízení :(


21.8.07, 14:19
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Na to seřízení si najdi někoho, kdo to umí nebo zajeť na ME. Pokud si to nikdy nedělal, nepovede se ti to dobře seřídit bez analyzátoru.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


21.8.07, 14:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Martin píše:
Na to seřízení si najdi někoho, kdo to umí nebo zajeť na ME. Pokud si to nikdy nedělal, nepovede se ti to dobře seřídit bez analyzátoru.


No, to jsi mi fakt udělal radost ... kde já koho seženu :(


21.8.07, 14:42
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
M3Power píše:
No, to jsi mi fakt udělal radost ... kde já koho seženu :(


viz "užitečné odkazy "

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.8.07, 14:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
M3Power píše:
CROWACK píše:
klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...


Hmm, tak to můžu už asi použít i ten svůj, když se v tom mám vrtat ... mám trochu obavy z toho seřízení :(

no pokud chces "jenom" aby to jelo, tak se v tom vrtat nemusis, ale pokud chces aby to za neco stalo, tak se tomu asi nevyhnes...co mam zkusenosti, tak serizeni ma vliv hlavne na volnobeznej chod a "prechody", tzn. bez plynu-plnej a.p.
Nevim proc chces karb menit, myslel sem ze mas treba poskozenej nebo tak neco...nediv se ze je v tom potreba se vrtat, pokud se karbec neseridi tak to stoji za ho**o...vycisteni mas tady http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
serizeni do zakladni polohy mas tak ze na namontovanym karbu zepredu sou nad sebou dva sroubky na sroubovak. ten velikej je vzduch, ten mensi je bohatost. Vzduch dotahnes (jemne!) a pak povolis o 4*180° a bohatost dotahnes a povolis o 5*180°. To je tak pro nastartovani a udrzeni v chodu...pak se dal serizuje tak, ze na teplym motoru (voda 80°C) nastartujea s dycky trochu uberes bohatosti a kroutis s vzduchem. Pokud motor bezi nepravidelne, kulha, kucka>bohata smes, pokud vybiha do vyssich otacek a ma tendenci chcipat>chuda smes. Postupnym priviranim bohatosti a kroucenim se vzduchem dosahnes pozadovanejch volnobeznejch otacek...chce to trochu ucho...jestli se na to necitis, tak staci zakladni poloha, s tim se da chvilku jezdit a v servise by ti to meli seridit za par supu, je to prace na 5 minut...teda pokud te nebudou chtit okrast, ale to se nesmis nechat...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


21.8.07, 14:45
Profil
Příspěvek 
CROWACK píše:
M3Power píše:
CROWACK píše:
klidne normal SEDR, ALE...mel byt v dobrym stavu - rovny vsecky priruby, viko, klapky musi chodit volne, nedrhnout, ale zase nesmi byt na hridelkach moc velka vule a taky se vyplati ho poradne vycistit, povymenovat tesneni a o krouzky na serizovacich sroubech-steluje se to pak daleko lip. Jinak clanek o cisteni a serizovani karbu by mel byt nekde na tw, nechce se mi zrovna hledat...no snad sem na nic nezapomel, pak by ten karb mel celkem slusne fungovat...


Hmm, tak to můžu už asi použít i ten svůj, když se v tom mám vrtat ... mám trochu obavy z toho seřízení :(

no pokud chces "jenom" aby to jelo, tak se v tom vrtat nemusis, ale pokud chces aby to za neco stalo, tak se tomu asi nevyhnes...co mam zkusenosti, tak serizeni ma vliv hlavne na volnobeznej chod a "prechody", tzn. bez plynu-plnej a.p.
Nevim proc chces karb menit, myslel sem ze mas treba poskozenej nebo tak neco...nediv se ze je v tom potreba se vrtat, pokud se karbec neseridi tak to stoji za ho**o...vycisteni mas tady http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=68
serizeni do zakladni polohy mas tak ze na namontovanym karbu zepredu sou nad sebou dva sroubky na sroubovak. ten velikej je vzduch, ten mensi je bohatost. Vzduch dotahnes (jemne!) a pak povolis o 4*180° a bohatost dotahnes a povolis o 5*180°. To je tak pro nastartovani a udrzeni v chodu...pak se dal serizuje tak, ze na teplym motoru (voda 80°C) nastartujea s dycky trochu uberes bohatosti a kroutis s vzduchem. Pokud motor bezi nepravidelne, kulha, kucka>bohata smes, pokud vybiha do vyssich otacek a ma tendenci chcipat>chuda smes. Postupnym priviranim bohatosti a kroucenim se vzduchem dosahnes pozadovanejch volnobeznejch otacek...chce to trochu ucho...jestli se na to necitis, tak staci zakladni poloha, s tim se da chvilku jezdit a v servise by ti to meli seridit za par supu, je to prace na 5 minut...teda pokud te nebudou chtit okrast, ale to se nesmis nechat...


Aha, takže v mém případě to znamená : koupím SEDR klasika 120L a ten původní si nechám tak jak je pro případ, že by se mi to nerozjelo. Kdykoliv tam můžu dát zpět ten původní. Na vrakáči mě snad neodrbou, vlastní to soused a asi by si to na triko nevzal ....

Čoveče asi to zkusím, alespoň bude prča :) Díky za návod, bude se hodit ...

Dá se k tomu SEDRU koupit nějaký opravárenský kit, ať nemusím kupovat každou gumičku zvlášť ?

PS : v zásadě mi jde o to, aby to jezdilo a né skákalo


21.8.07, 14:51
Příspěvek 
Měl by mít označení 2932 ... může být i 2933 (LS/GLS/LX) nebo raději ne ?


21.8.07, 14:55

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Podívej, karbec z vrakecu je sázka do loterie. Lepší budeš mít když i kopíš nové víko, těsnění okroužky a uděláš ten stávajíc a pak filtr box cyhtneš pružinama z brzd. To mi přijde daleko jistější

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.8.07, 18:57
Profil
Příspěvek 
Šemik píše:
Podívej, karbec z vrakecu je sázka do loterie. Lepší budeš mít když i kopíš nové víko, těsnění okroužky a uděláš ten stávajíc a pak filtr box cyhtneš pružinama z brzd. To mi přijde daleko jistější


Jak to myslíš filter box chytit pružinama z brzd ?


23.8.07, 07:47
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesně, to se tak běžně dělá. Šemik někde nedávno dával fotku jak na to.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.8.07, 08:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Martin píše:
Přesně, to se tak běžně dělá. Šemik někde nedávno dával fotku jak na to.


Pohlednám to ... dík


23.8.07, 08:47
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
M3Power píše:
Martin píše:
Přesně, to se tak běžně dělá. Šemik někde nedávno dával fotku jak na to.


Pohlednám to ... dík

Jde o to, že ten prostřední šroub ti chytí filtrbox jenom za víko karburátoru, to neudrží tah a prohne se. Do díry po tomhle "skvělým" šroubu vryzit ucpávku a na levé straně chytit filtrbox pérkem z brzd třeba za nejakej příhodnej šroub

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


23.8.07, 17:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz