Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 13:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Klepání v motoru š125 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5
Příspěvek Klepání v motoru š125
Zdar a silu,
co by podle vas mohlo zpusobovat "klepani" v motoru u 125? Vule v pistních čepech nebo mezi ojnici a klikovkou, rozdelovac nebo jeste neco uplne jineho? Zjistim pricinu bez rozebrani motoru, pouze po sundani olejove vany? Co by se mohlo stat, kdyz s tim budu dal delsi dobu jezdit - nekde jsem cetl, ze muze treba i vybehnout pist z bloku. Rozvodak to nejspis neni, ten chrochta jinak, vymena rozdelovace nepomohla. Diky za vase nazory, panove.:-)

_________________
Škoda 125L, 1989, 48.000km


2.6.06, 00:23
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 162
Příspěvek 
Pistni cepy u vozidel Skoda 105 a víse se ozýva často, ale je treba umet rozlišit klepáni pistnich cepu a klepani klikovky
Klikovka - je li klikovka nacatá ma vule v kluzných loziskak tak to poznas na tlaku oleje tlak by mel být kolem 4 jeli mensi je tam vulea je to v chuji, klikovka ma spise drncivý zvuk a pistni cep jako kdyz mlatis kladivem do bloku motoru asi tak nejak dale se musi rozlisit detonacni klepáni ale to bys hodne poznal na potrebe motoru a výkon zvlaste, jestli jsou to pistni cepy hlavu si stim nedelej najedes na to jeste pul mega jestli je to klikovka tak to je problem.
Skode Zdar


2.6.06, 11:51
Profil
Příspěvek klepanie
Mal som podobny problem s klepanim na motore s130. Klepanie ako keby kladivkom po bloku motora, hlavne vo volnobeznych ot. , vo vyssich to ani nebolo pocut. Kedze som sa pripravoval na celkovu go, tak som tak jazdil este pol roka, vobec sa to ani nezhorsovalo. Motor inak jazdil dobre. Problem bol v ojnicnych puzdrach, cez ktore prechadza piestny cap, velka vola.Ojnice som dal prepuzdrovat a vyuhlovat, cena asi 500,- sk. Bohuzial prist na pricinu klepania bez rozobratia mot. nie je mozne. Je to len dohad. Kazdy ti moze povedat nieco ine.


2.6.06, 14:35
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak, tak ťažko bez rozobrania motora ( a vôbec bez počutia), ale s najväčšou pravdepodobnosťou piestne čapy. Len upozorňujem, ak budeš dávať nové čapy, puzdrá a uhlovať - daj to robiť niekde, kde sis i istý, že to urobia dobre. Mne to vydržalo tak 10 000 km a boli všetky puzdrá v ťahu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.6.06, 13:23
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz