Zaša píše:
V podstatě už je asi jasné, že za mým problémem stojí ony pístní kroužky, přesto mi to nedá nepoložit ještě jednu otázku. MILOŠ se zde zmínil o tom, že jedním ze znaků je i zaolejovaná svíčka na 4 válci (doufám, že se tím myslí ten neblíže zadním sedačkám) Zkontroloval jsem ji a opravdu, byla celá od oleje dokonce mi už auto začínalo trochu cukat a po jejím vyčištění to ustalo. Nicméně chtěl bych se zeptat, zda-li víte proč to "odnáší" právě 4 válec a popřípadě jestli může být tento příznak projevem i nějaké jiné závady než právě vadných kroužků. Díky
Jde na něj voda ohřátá od prvních třech válců, tím pádem se nejhůř chladí. Mimo jiné taky na 4. válci většinou odchází těsnění pod hlavou (i když už asi 2x mi odešlo na 3. válci)