Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 04:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 vaření motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Jakub_Simir píše:
Hele ja nechci moc mudrcovat ale mel jsem donedavna ten samej problem. A nakonec jesem vymenil vicko na expanzce pac netesnilo a nebyl tam zadnej tlak a tim padem voda nez prijde do varu tak z ni jdou bubliny no a pokad mas malinko provesenou hadicku na odvzdusneni z termostatu tak bez tlaku ti to ten vzduch nevyfoukne nahoru a pak ti to vari. Ale riakm nevim jestli je to tvuj pripad ale me se to taky projevovalo takhle. pac sem jel a jedno jestli z kopce nebo do kopce a bylo to v cajku. Kdyz sem ji drtil nebo jsem jel volne bylo to jedno ael zniceho nic proste pomalu vystoupala a bylo to spatny a pak jsem ho vymenil a bylo to dobry. Staci kdyz se podivas jestli mas v cajku tu gumo na vicku ja ji mel uplne v pr* .



Víčko je taky měněné....eště zkusím celou expanzku.


6.9.07, 08:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
Martin píše:
Já tu gumu na víčku také nemám. Táta ji kdysi sundal, protože to prosakovalo kolem spojů hadic (a těch je u LPG dvakrát tolik). A jezdíme tak již spousty let a chladí to úplně super.


Jak je u LPG vic hadic.Ja si myslim ze hadic na chladicim okruhu je stejne a mys me se bavili o vicku na nadobce na vodu.

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


7.9.07, 19:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
cyz píše:
Jakub_Simir píše:
Hele ja nechci moc mudrcovat ale mel jsem donedavna ten samej problem. A nakonec jesem vymenil vicko na expanzce pac netesnilo a nebyl tam zadnej tlak a tim padem voda nez prijde do varu tak z ni jdou bubliny no a pokad mas malinko provesenou hadicku na odvzdusneni z termostatu tak bez tlaku ti to ten vzduch nevyfoukne nahoru a pak ti to vari. Ale riakm nevim jestli je to tvuj pripad ale me se to taky projevovalo takhle. pac sem jel a jedno jestli z kopce nebo do kopce a bylo to v cajku. Kdyz sem ji drtil nebo jsem jel volne bylo to jedno ael zniceho nic proste pomalu vystoupala a bylo to spatny a pak jsem ho vymenil a bylo to dobry. Staci kdyz se podivas jestli mas v cajku tu gumo na vicku ja ji mel uplne v pr* .



Víčko je taky měněné....eště zkusím celou expanzku.


To ti asi nepomuze na ni by nemelo byt nic spatnyho. Pac kdyby byla praskla dole tak by voda tekla a kdyz nahore tak by utikal tlak a jak si cetl prispevky tak by o nemelo tolik vadit.
Ale ted zpet k tomu co jsem udelal jeste ja kdyz se mi vareni po chvili zase vratilo. Ja jsem pak jeste zkusil dotahnout hlavu a zjistil jsem ze je povolena jak swina ale to asi nebude tvuj pripad.Jinak me uz nic nenapada.Tak mi zbejva jen poprat brzky najiti zavady.Ja uz to mam za sebou a jsem mrte stastnej.

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


7.9.07, 19:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jakub_Simir píše:
Jak je u LPG vic hadic.Ja si myslim ze hadic na chladicim okruhu je stejne a mys me se bavili o vicku na nadobce na vodu.


Přeci tam je vyhřívání reduktoru. To je minimálně 8 spojů (sponek) navíc.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


7.9.07, 20:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
Martin píše:
Jakub_Simir píše:
Jak je u LPG vic hadic.Ja si myslim ze hadic na chladicim okruhu je stejne a mys me se bavili o vicku na nadobce na vodu.


Přeci tam je vyhřívání reduktoru. To je minimálně 8 spojů (sponek) navíc.


Tak dobre ja se hadat nebudu asi toho tam vic je.Ja jen rikam ze nekdo ma hadici na odvzdusneni motoru pres termostat provesenou a nekdo ne a ji mam provesenou jak swina (pac kdyz tam davam motor z fava tak je o neco dal) tak kdyz mi to nedelalo tlak tak mi to nevyfouklo vzduch ktery vznikne pri stoupani teploty vody v motoru a tim sem to vzdy uvaril. Ale vis jak kazdej motor a kazda Škodov ka je original. Zatim Škodě ZDAR

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


7.9.07, 22:16
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz