Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 14:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Dotaz podtlakové ovládání 2.stupně sedr 
Autor Zpráva
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Dotaz podtlakové ovládání 2.stupně sedr
fatal píše:
Jiří Čech píše:
Na budíku, jinou teplotu k dispozici nemáš. Laborovat s tryskami a přisávat falešný vzduch je rozdíl.


V tom případě jsem přesvědčen, že jen falešný vzduch nemůže udělat 10°C. Už jen proto, že tento teplotní nárůst zhruba odpovídá termostatu zavřenému a plně otevřenému. O rozdíl v rámci jednotek °C se samozřejmě nehádám, i ten nejjednodušší motor je věda a všechno souvisí se vším.

Laboroval jsem i se vzdušníky, mechanikou ovládání druhé komory...

A prasklá membrána podtlakové regulace předstihu se počítá? :)


Zkus to a uvidíš sám.

_________________
J.


3.10.07, 20:09
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Děkuji všem přítomným za odpověď.Ta membrána má na teplotu skutečně vliv.Vlastně tohohle jsem si všiml při pokusu o vyřešení mého problému se starty na sytič.Napumpuji benzín,sešlápnu spojku,vytáhnu sytič a startuji.Motor ihned naskočí,ale po 4-6 vteřinách zdechne.Udrží se až tak na 4-5 pokus.Jinak při teplém motoru ani volnoběhu žádný problém nemám a motor šlape jako hodinky.Předstih OK,víko karbecu rovné,tlumítko i tryska sytiče správná,hladina OK,hadice OK,ventyly seřízené.Jinak se jedná o krásnou archivní,udržovanou škodovku s najetými 14000 km od výroby v roce 1987 a docela mě štve,že na to nemůžu přijít.


3.10.07, 22:05
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
PETR TOMALA píše:
Děkuji všem přítomným za odpověď.Ta membrána má na teplotu skutečně vliv.Vlastně tohohle jsem si všiml při pokusu o vyřešení mého problému se starty na sytič.Napumpuji benzín,sešlápnu spojku,vytáhnu sytič a startuji.Motor ihned naskočí,ale po 4-6 vteřinách zdechne.Udrží se až tak na 4-5 pokus.Jinak při teplém motoru ani volnoběhu žádný problém nemám a motor šlape jako hodinky.Předstih OK,víko karbecu rovné,tlumítko i tryska sytiče správná,hladina OK,hadice OK,ventyly seřízené.Jinak se jedná o krásnou archivní,udržovanou škodovku s najetými 14000 km od výroby v roce 1987 a docela mě štve,že na to nemůžu přijít.


Před startováním dvakrát dlouze sešlápni plyn.
Uvedený problém mám s motorem také, není to vadným karbem, prostě se občas takový kus najde. nechci zbytečně více obohacovat sytič, protože se potom chová dost nevyzpytatelně a motor se přechlastává. Jenže auto startuji tak 3x do roka, protože funguje jako uloženka, takže se dá pochopit, že totálně vyschlé sací potrubí udělá své.

_________________
J.


4.10.07, 08:02
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz