Autor |
Zpráva |
Lp640
Příspěvky: 91
|
Klepe?????????
Ahoj klepe mi motor při přidání plynu se klepání zvyšuje nevíte čím to může být normálně jezdil a začal klepat z ničeho nic ?????????
|
3.10.07, 17:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Rozladil se ti předstih seřídit.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.10.07, 17:51 |
|
|
Lp640
Příspěvky: 91
|
díky za radu zkusim to zejtra dneske je už tma ale dík
|
3.10.07, 17:54 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: Klepe?????????
Lp640 píše: Ahoj klepe mi motor při přidání plynu se klepání zvyšuje nevíte čím to může být normálně jezdil a začal klepat z ničeho nic ?????????
Bych spíše řekl, že máš motor zadřený na klice, předstihem to asi jen tak z ničeho nic nebude.
_________________ J.
|
3.10.07, 18:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
To víte, nemažete, klepe to.
|
3.10.07, 19:11 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
to může být spousta věcí, špatná vůle na ventilu, vůle na pístním čepu, vůle na ojničních ložiscích, povolený setrvák, upadlej kus svíčky do válce, může klidně klepat vodní pumpa něco v ní lítá, na to je dobrej (jak se to jmenuje?) normálně to prodávaj je to ten šlaufek co si strkaj doktoři do uší aby slyšeli jestli ty uvnitř neklepeš, ale místo toho malýho talířku je dlouhá tyčka cca 4-5mm průměr, nasadíš na uši a pokládáš na různý místa na motoru a se 100% jistotou dokážeš určit jestli ti hučí ložisko v altíku nebo pumpě a jestli motor klepe na ventilech nebo na spodku. Jestli chceš vyfotím
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.10.07, 19:25 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
stetoskop ale stačí dřevěná tyčka
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
3.10.07, 19:30 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
To mě zajímá...taky bych si motoooooooor rath proklep zevnitr v behu
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.10.07, 19:30 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
ten en oný bazmek... není to stetoskop? nebo fonendoskop ?
|
3.10.07, 19:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Martin 007 píše: To mě zajímá...taky bych si motoooooooor rath proklep zevnitr v behu
Nechtěj vědět, co se ozývá vevnitř. Je to rachot...
|
3.10.07, 19:36 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
3.10.07, 20:58 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
3.10.07, 21:43 |
|
|
valko_peter
Příspěvky: 3 Bydliště: Martin, SK
|
priklanal by som sa k Semikovi. Tiez mi to robil motor pri silnejsom zoslapnuti plynu. Bol to zle nastaveny predstih. Uvedomil som si to az vtedy,ked som z nedostatku inej cinnosti cital navod na pouzitie Favorita a s udivom som zistil, ze motor 135L ma zakladny predstih 2°+-2 a nie 5°+-2, ako som ho mal nastaveny. Proste som prehliadol cislo a motor mal z toho "naramnu radost".
_________________ Už je dospelý!!!
Favorit 136L, 1989, 172 000km
|
4.10.07, 10:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|