Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 15:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 druha klapka 120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
ten karbec ma najazdenyh nejakych 10000km bol cisto novy z ineho auta tak ja to skusim s tou pruzinou a uvydim potom zreferujem ako to dopadlo

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 22:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
fatal píše:
Nejlepší je asi zkontrolovat to podle tabulek ve všech otáčkách a pak případně doladit podle toho, jak to jede.

Tabulky regulace předstihu jsou v Andrtovi, jestli máš k dispozici stroboskop, můžeš to prokontrolovat...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.07, 22:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
a este ten predsih sa nastavuje bez podtlakovej hadicky na 10-11?? a s podtlakom je tam rozdiel?????????????

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 22:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
mišo píše:
a este ten predsih sa nastavuje bez podtlakovej hadicky na 10-11?? a s podtlakom je tam rozdiel?????????????

teď sem se v tom nějak zamotal...jaký hodnoty tam mají byt přesně mám domotaný, vim že volnoběh (800) je 10° ale teď si nejsem jistej, jestli s podtlakem nebo bez...pak vim ze se jeste zkousi regulace na zvyseny otacky s podtlakem a bez, ale ted si nevzpominam na hodnoty, mam je napsany v dilne...
jo seřizuje se bez podtlaku, hodnoty diagramů se (obr. 242 a 243) se násobí dvěma (andrt, strana 323)
:arrow: tady vidíš že je v něm fakt všechno :D , je to opravdu Bible...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.07, 23:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
takze mama to chapat tak ze vyberiem podtlakovu hadicku z rozdelovaca a nastavym predzapal na 10 stupnov? lebo teraz tam mam 10stupnov nastavenich aj z podtlakovou hadickou to znamena ze bez hadicky by to malo ukazovat cca 5 stupnou dobre to chapem!!

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 23:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
mišo píše:
takze mama to chapat tak ze vyberiem podtlakovu hadicku z rozdelovaca a nastavym predzapal na 10 stupnov? lebo teraz tam mam 10stupnov nastavenich aj z podtlakovou hadickou to znamena ze bez hadicky by to malo ukazovat cca 5 stupnou dobre to chapem!!

těch 5-7 stupňů je na stojícím motoru. 10-12° při 800ot/min by mělo být bez podtlaku, aspoň podle Andrta, díky odstředivé regulaci. Budu teď mít do čtvrtka omezenej přístup k internetu, no kdyby i potom byl nejakej problém, tak sem hodím scany těch diagramů. Ale chodí sem větší odborníci než já, servisáci, staří praktici, určitě ti to vysvětlí líp než já...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


15.10.07, 01:17
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Otvírání klapky 2 stupně jsem řešil u své 130. Tato úprava podle mých zkušeností, nemá při jízdě na benzín, žádné plus.Na benzin bych max. použil, již zmiňovanou silnější pružinku, nebo stávající vhodně podložil. Nepatrně se zlepší akcelerace. Při mechanickém otvírání, se to zahltí vzduchem, benzín se nestačí okamžitě rozprášit, vzniká velká díra v plynu. Naopak tuto úpravu doporučuji všem co jezdí na LPG. Druhá klapka mi otvírá již při 5° otevření klapky první, podlakově- s podloženou stávající pružinku + jednoduchá úprava stávající blokace 2 klapky. Akcelerace při rázném sešlápnutí plynu je výrazně lepší, stojí to za to. Spotřeba je při rozumném ježdění na LPG stejná


15.10.07, 20:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
jazdim stym na 136ke v rapide, treba vsak vsetko vedet upravit a treba stym vediet jazdit, potom nebude diera v plyne, druhu komoru mozno otvorit az pri 3500 ot, vtedy to ma vyznam...a ked je aj lepsie natryskovana a motor je na to usposobeny

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


15.10.07, 21:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Já jsem to měl delší dobu udělané mechanicky. Nechodila mi ta podtlaková membrána co otvírá 2. klapku,tak jsem spojil normálně jednoduše drátkem ty boční táhla od 1a 2 klapky. A bylo to poznat ve vyšších otáčkách,v plynu min. díra zanedbatelná. Otevíralo se to tak okolo 4tis. Spotřeba skoro stejná,ale záleží jak se s tím jede,když se otevře tak to fičí aji žere. :wink:


16.10.07, 15:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
zatial som skusil tu pruzinu dal som tam silnejsiu a je tam citit nejaky rozdiel este sa na tom povozim a potom uvidim ci budem este nieco skusat zatial dik

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


19.10.07, 15:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz