Autor |
Zpráva |
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
ten karbec ma najazdenyh nejakych 10000km bol cisto novy z ineho auta tak ja to skusim s tou pruzinou a uvydim potom zreferujem ako to dopadlo
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
14.10.07, 22:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
fatal píše: Nejlepší je asi zkontrolovat to podle tabulek ve všech otáčkách a pak případně doladit podle toho, jak to jede.
Tabulky regulace předstihu jsou v Andrtovi, jestli máš k dispozici stroboskop, můžeš to prokontrolovat...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.10.07, 22:46 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
a este ten predsih sa nastavuje bez podtlakovej hadicky na 10-11?? a s podtlakom je tam rozdiel?????????????
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
14.10.07, 22:47 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
mišo píše: a este ten predsih sa nastavuje bez podtlakovej hadicky na 10-11?? a s podtlakom je tam rozdiel?????????????
teď sem se v tom nějak zamotal...jaký hodnoty tam mají byt přesně mám domotaný, vim že volnoběh (800) je 10° ale teď si nejsem jistej, jestli s podtlakem nebo bez...pak vim ze se jeste zkousi regulace na zvyseny otacky s podtlakem a bez, ale ted si nevzpominam na hodnoty, mam je napsany v dilne...
jo seřizuje se bez podtlaku, hodnoty diagramů se (obr. 242 a 243) se násobí dvěma (andrt, strana 323)
tady vidíš že je v něm fakt všechno , je to opravdu Bible...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.10.07, 23:13 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
takze mama to chapat tak ze vyberiem podtlakovu hadicku z rozdelovaca a nastavym predzapal na 10 stupnov? lebo teraz tam mam 10stupnov nastavenich aj z podtlakovou hadickou to znamena ze bez hadicky by to malo ukazovat cca 5 stupnou dobre to chapem!!
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
14.10.07, 23:55 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
mišo píše: takze mama to chapat tak ze vyberiem podtlakovu hadicku z rozdelovaca a nastavym predzapal na 10 stupnov? lebo teraz tam mam 10stupnov nastavenich aj z podtlakovou hadickou to znamena ze bez hadicky by to malo ukazovat cca 5 stupnou dobre to chapem!!
těch 5-7 stupňů je na stojícím motoru. 10-12° při 800ot/min by mělo být bez podtlaku, aspoň podle Andrta, díky odstředivé regulaci. Budu teď mít do čtvrtka omezenej přístup k internetu, no kdyby i potom byl nejakej problém, tak sem hodím scany těch diagramů. Ale chodí sem větší odborníci než já, servisáci, staří praktici, určitě ti to vysvětlí líp než já...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
15.10.07, 01:17 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Otvírání klapky 2 stupně jsem řešil u své 130. Tato úprava podle mých zkušeností, nemá při jízdě na benzín, žádné plus.Na benzin bych max. použil, již zmiňovanou silnější pružinku, nebo stávající vhodně podložil. Nepatrně se zlepší akcelerace. Při mechanickém otvírání, se to zahltí vzduchem, benzín se nestačí okamžitě rozprášit, vzniká velká díra v plynu. Naopak tuto úpravu doporučuji všem co jezdí na LPG. Druhá klapka mi otvírá již při 5° otevření klapky první, podlakově- s podloženou stávající pružinku + jednoduchá úprava stávající blokace 2 klapky. Akcelerace při rázném sešlápnutí plynu je výrazně lepší, stojí to za to. Spotřeba je při rozumném ježdění na LPG stejná
|
15.10.07, 20:53 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
jazdim stym na 136ke v rapide, treba vsak vsetko vedet upravit a treba stym vediet jazdit, potom nebude diera v plyne, druhu komoru mozno otvorit az pri 3500 ot, vtedy to ma vyznam...a ked je aj lepsie natryskovana a motor je na to usposobeny
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
15.10.07, 21:20 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Já jsem to měl delší dobu udělané mechanicky. Nechodila mi ta podtlaková membrána co otvírá 2. klapku,tak jsem spojil normálně jednoduše drátkem ty boční táhla od 1a 2 klapky. A bylo to poznat ve vyšších otáčkách,v plynu min. díra zanedbatelná. Otevíralo se to tak okolo 4tis. Spotřeba skoro stejná,ale záleží jak se s tím jede,když se otevře tak to fičí aji žere.
|
16.10.07, 15:38 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
zatial som skusil tu pruzinu dal som tam silnejsiu a je tam citit nejaky rozdiel este sa na tom povozim a potom uvidim ci budem este nieco skusat zatial dik
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
19.10.07, 15:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|