Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 05:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 motor 742.136 nedrží kolísavý volnoběh a cuká sem tam 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
me kdyz se porad obohacoval karbec tak to zralo 9.5/100, jeste bez votuneny hlavy a vacky..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.11.07, 14:29
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 655
Bydliště: Heřmanův Městec
Příspěvek 
Kdyz uz se tu pise taky o me tak se pridam. Mel jsem ten karbec pujceny ale kazdej karbec vzdycky pritahuju stejne. Me ten karbec slapal uplne vytecne tak nevim kde muze byt chyba. Spis sem si myslel jestli by to nemohlo byt civkou(pac ta zustala ze 130cy) Mno uvidime.

_________________
Škoda 120L 1983 / Fa 136 prostě "UŽOVKA"
Škoda 110R 1974 - viewtopic.php?f=19&t=7102
Škoda 110R 1980
Škoda felicia 1.6 GLX 1995

Zakladatel Coupé clubu TW
Škoda 742 a 718K Forever Team


6.11.07, 15:33
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Civka jo ??? No zitra vymenim vsechny papiraky pod karbecem a pisnu co a jak...vonný tyčky prubnu...dekuji.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.11.07, 18:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Vonný tyčky sem neprubnul...ale zakoupil sem do zásoby papírový těsnění pod karbec...3 Kč kus v mototechně - já 7 kousků :D tož 21 Kč...dobrý kup...kupuji jich tolik proto, že jsem zřejmě jedinný z okolí kdo je asi kupuje a já je pak rozdávám a zachraňuji dotyčné jedince - že Simire...

Dále sem přišel: - na to, že 136ka a 135ka ( prostě 8mi kanál ) nemají brindátko pod karbcem :shock: ale to asi vychytaj
sací kolena...hm...
- že tyto motory mají i jinou izolační podložku pod karbec...náká tmavá tvrdá a tlustá tak 5 - 6 mm, na
pertinax to nevypadá
- tudíž z výše uvedených údajů sem zjistil, že jsou tam jen 2 papírová těsnění :wink:

Tož k věci...když sem demontoval karbec pro Simira, tak se tak konalo po tmě za svitu kapesní LED svítilny...světla dost pro práci, ale ne pro detaily a pamět...a jak sem karbec tahal z příruby, tak půlka těsnění držela na karbu a půlka na na kolenech...TAKŽE SE ROZTRHLO VELMI BLÍZKO ŠROUBU !!! tenkrát v noci sem to neřešil a když sem karb montoval a to opět v noci, tak sem si na to ani nevzpomněl a už vůbec to neviděl roztržené...

Dnes ráno sem si přivstal před normálním odjezdem do školy a jal se opravovat...těsnění sem vyměnil, karbec přiměřeně dotáhl a znovu nastavil 2 otáčky vzduchu a 2.5 otáčky benálu...

Sytič začal dělat to samí jako na šedivém voze...drží 800-1000 a spíš klesá...se dořeší už třeba...stejně hned jedu, tak to tolik nevadí, že to po 30 sekundách chcípne...

Motor šel ihned za plynem a bez keců a otáčky padaly hned zpět na původní hodnotu...takže sem vlítnul natankovat a vyrazil na projetí Rapidáka...

Světe div se - motor ani jednou necukl, syčení přestalo být slyšet tak kde bylo kdysi, naprosto vzorová práce škrtících klapek...přesné dávkování plynu se stalo možným !!!...a po vyšlápnutí spojky a brzdění až na nulu MOTOR DRŽÍ VOLNOBĚH :lol: :lol: asi těch 650 až 700 dle otáčkoměru...majinkou mu přidám...sice nehází, ale cítím že se trápí :(


Vyměňte si pro jistotu papírový těsnění pod karbem po demontáži.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


7.11.07, 09:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Civka jo ??? No zitra vymenim vsechny papiraky pod karbecem a pisnu co a jak...vonný tyčky prubnu...dekuji.


Cívku nechápu...rozdíl je snad jenom kontakt bez kontakt ne ? :)

Volnoběh se pánové šteluje čim přesně... mohu-li se optat ??? :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


7.11.07, 09:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
sroubem vzduchu (tim velkym nad tim malym), povolis - otacky nahoru, utahnes-otacky dolu..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.11.07, 11:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz