Vonný tyčky sem neprubnul...ale zakoupil sem do zásoby papírový těsnění pod karbec...3 Kč kus v mototechně - já 7 kousků
tož 21 Kč...dobrý kup...kupuji jich tolik proto, že jsem zřejmě jedinný z okolí kdo je asi kupuje a já je pak rozdávám a zachraňuji dotyčné jedince - že Simire...
Dále sem přišel: - na to, že 136ka a 135ka ( prostě 8mi kanál ) nemají brindátko pod karbcem
ale to asi vychytaj
sací kolena...hm...
- že tyto motory mají i jinou izolační podložku pod karbec...náká tmavá tvrdá a tlustá tak 5 - 6 mm, na
pertinax to nevypadá
- tudíž z výše uvedených údajů sem zjistil, že jsou tam jen 2 papírová těsnění
Tož k věci...když sem demontoval karbec pro Simira, tak se tak konalo po tmě za svitu kapesní LED svítilny...světla dost pro práci, ale ne pro detaily a pamět...a jak sem karbec tahal z příruby, tak půlka těsnění držela na karbu a půlka na na kolenech...TAKŽE SE ROZTRHLO VELMI BLÍZKO ŠROUBU !!! tenkrát v noci sem to neřešil a když sem karb montoval a to opět v noci, tak sem si na to ani nevzpomněl a už vůbec to neviděl roztržené...
Dnes ráno sem si přivstal před normálním odjezdem do školy a jal se opravovat...těsnění sem vyměnil, karbec přiměřeně dotáhl a znovu nastavil 2 otáčky vzduchu a 2.5 otáčky benálu...
Sytič začal dělat to samí jako na šedivém voze...drží 800-1000 a spíš klesá...se dořeší už třeba...stejně hned jedu, tak to tolik nevadí, že to po 30 sekundách chcípne...
Motor šel ihned za plynem a bez keců a otáčky padaly hned zpět na původní hodnotu...takže sem vlítnul natankovat a vyrazil na projetí Rapidáka...
Světe div se - motor ani jednou necukl, syčení přestalo být slyšet tak kde bylo kdysi, naprosto vzorová práce škrtících klapek...přesné dávkování plynu se stalo možným !!!...a po vyšlápnutí spojky a brzdění až na nulu
MOTOR DRŽÍ VOLNOBĚH asi těch 650 až 700 dle otáčkoměru...majinkou mu přidám...sice nehází, ale cítím že se trápí
Vyměňte si pro jistotu papírový těsnění pod karbem po demontáži.