Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 05:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Felicie 1.3 MPI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 55
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Felicie 1.3 MPI
Zdravim
Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky

_________________
Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996


17.10.07, 20:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Felicie 1.3 MPI
rakyroky píše:
Zdravim
Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky


Zkušenost je taková že je třeba hlavně hlídat dobíjení a používat minimálně cyklovač u obojího dochází k poškození jednotky, pokud ti odejde dioda v altíku a bude to házet 16V a víc tak můžeš poničit jednotku a toto poškození nelze opravit. Auto pojede ale ne na plnej výkon. Jinak čip z origo 40kw na 50kw je kolem 3500,- a pokud máš tu silnější 50kw tak tam je za stejnou cenu zvíšení na 61,5kw.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.10.07, 21:08
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felicie 1.3 MPI
rakyroky píše:
Zdravim
Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky


asi myslíš řídící jednotku simens? samozřejmě je to poktročilejší verze se zvýšenými nároky na majitelovu peněženku, kazí se to jak všechno ostatní, u BMM s jednotkou BOSCH se toho dalo víc spravit za méně peněz, základní věci ses už dověděl a ty vysoce odborné najdeš v knihách a pravidelných návštěvách těchto stránek tu se dozvíš proč to netáhne,škube, cuká, nejde do otáček chcípá, klepe, vrže, nemaže, nestříká,vaří kouří, nejde nastartovat, a kde co a lepší to nebude miloš


17.10.07, 21:29
Profil

Příspěvky: 55
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Dekuji za reakce. Koupil jsem totiz feldu s timto motorem a jako bejvalej stodvacitkar chci vedet o svem aute vse co jde. U 120ky a pozdeji favorita to nebylo tak slozity se vsechno dozvedet,ale tohle je uz nekde jinde.Znervoznuje me fakt, ze kdyz to nepojede, tak s tim bez diagnostiky nic neudelam.Ale to je holt technickej pokrok.v testech ojetych vozu vychazel system 1.3 MPI jako nejdoporucovanejsi felicie. Jeste par dotazu.
Je normalni, ze mi u vyse zmineneho motoru kolisa nepatrne teplota nekde kolem stredu teplomeru (+.- sila rucicky) i pri plynule jizde mimo mesto?Mam zkusit vymenit termostat?Tesneni pod hlavou meneno pred cca 300km. Pak se mi stava, ze pri pridani plynu auto zaskube a pak teprv prida(hlavne pri rozjezdech)?Jinak volnobeh ok.Startovani trva dyl nez jsem byl zvykly z BMM. Co se stane kdyz odpojim baterii? Ma cenu jit na diagnostiku jen tak pro klid duse kdyz to jede?(neni to nejlevnejsi) Co vsechno se da Na tomto ridicim systemu opravit bez diagnostiky?

_________________
Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996


18.10.07, 20:41
Profil ICQ

Příspěvky: 3
Příspěvek startování Felicie
Ahoj,
mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997.
Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku.
Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček.

Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je.
Mockrát děkuji


4.11.07, 14:32
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: startování Felicie
vrbam23 píše:
Ahoj,
mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997.
Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku.
Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček.

Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je.
Mockrát děkuji



si tam najdi můj příspěvek z 20.10.2007 klapka MPI a tam začni, u klapky potřebuješ štětec aceton a hvězdičkové torxy a na svíčky se podívej musí být platinové PYC značka champion označení na tvůj typ motoru, prostřední elektroda špičatá cena asi 650 korun za sadu, pak vyšroubuj snímač otáček a vyčistiho tím acetonem a pak se přihlaš miloš


4.11.07, 14:49
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
rakyroky píše:
Dekuji za reakce. Koupil jsem totiz feldu s timto motorem a jako bejvalej stodvacitkar chci vedet o svem aute vse co jde. U 120ky a pozdeji favorita to nebylo tak slozity se vsechno dozvedet,ale tohle je uz nekde jinde.Znervoznuje me fakt, ze kdyz to nepojede, tak s tim bez diagnostiky nic neudelam.Ale to je holt technickej pokrok.v testech ojetych vozu vychazel system 1.3 MPI jako nejdoporucovanejsi felicie. Jeste par dotazu.
Je normalni, ze mi u vyse zmineneho motoru kolisa nepatrne teplota nekde kolem stredu teplomeru (+.- sila rucicky) i pri plynule jizde mimo mesto?Mam zkusit vymenit termostat?Tesneni pod hlavou meneno pred cca 300km. Pak se mi stava, ze pri pridani plynu auto zaskube a pak teprv prida(hlavne pri rozjezdech)?Jinak volnobeh ok.Startovani trva dyl nez jsem byl zvykly z BMM. Co se stane kdyz odpojim baterii? Ma cenu jit na diagnostiku jen tak pro klid duse kdyz to jede?(neni to nejlevnejsi) Co vsechno se da Na tomto ridicim systemu opravit bez diagnostiky?


tak ten termostat to některý dělá prostě houpe, měl jsem i případ že nový houpal a pak to přestalo, nejlepší termostat je v náhradě je jak na 120 že nepraská, ten origo časem praskne, bez diagnostiky spravíš všechno jako s diagnostikou, případ závady O na VAG auto nechytne ani omylem, kontrola akčních členů vše OK, takové auto jsem koupil snad minulý rok všechno v pořádku akorát nešlo nastartovat, bylo snad čtrnáct dnů v autorizovanmu servisu oprava stála 11.000 kč a nakonec se domluvili s telekomem že si ho veme a dá ho do bazaru že to prostě nejede, na diagnostiku se vyprdni se podívej na předchotí příspěvek a dej si dohromady svíčky, klapku a snímač otáček, změř si dobíjení zda má 14 V napni řemen jestli máš BMM nebo MPi, problémy jsou tam i tam miloš


4.11.07, 15:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.11.07, 19:09
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu


a pokud máš zakarbonovanou klapku tak ji bez plynu zachlastáš to je jeho problém miloš


4.11.07, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Na felcke mpi motor chyta velmi dobre. ak chyta zle, tak problem mozu byt nevhodne sviecky, startovanie s plynom alebo chybny snimac teploty. Tiez musi byt v nadrzi aspon 10 litrov benzinu. inak motor zle startuje a obcas vynechava.


4.11.07, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu


a pokud máš zakarbonovanou klapku tak ji bez plynu zachlastáš to je jeho problém miloš

dobře, ale soused taky porád shade a pak si koupil MPI a startoval to s plynem...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


4.11.07, 23:06
Profil ICQ

Příspěvky: 3
Příspěvek 
Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru.


16.11.07, 22:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Na felcke mpi motor chyta velmi dobre. ak chyta zle, tak problem mozu byt nevhodne sviecky, startovanie s plynom alebo chybny snimac teploty. Tiez musi byt v nadrzi aspon 10 litrov benzinu. inak motor zle startuje a obcas vynechava.


Pokud máš v nádrži míň jak 10 litrů a špatně ti to chytá tak nejspíš odchází palivový čerpadlo, protože MPi chytne výborně i s dvouma litrama benzínu a nic to nedělá.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.11.07, 10:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vrbam23 píše:
Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru.


no a jaké čidlo jsi tam měl jsou tři a jaké ti tam dali, a ty součástky v alternátoru co to bylo za součástky které ti houpaly s ručičkou dík poměrně velmi přesně se vyjádříš o jednotce simos, název se zobrazuje jen na vag a pak jen popíšeš nějaké součástky miloš


17.11.07, 12:24
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
vrbam23 píše:
Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru.


no a jaké čidlo jsi tam měl jsou tři a jaké ti tam dali, a ty součástky v alternátoru co to bylo za součástky které ti houpaly s ručičkou dík poměrně velmi přesně se vyjádříš o jednotce simos, název se zobrazuje jen na vag a pak jen popíšeš nějaké součástky miloš
Vtip je v tom, že to opravovali v servisu a co tam měnili nevím. Teplotní čidlo, nějaké relé a pak nějakou součástku MDS.


17.11.07, 12:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz